Alfa Romeo Milano namesto Alfe 147

Septembra bo znamka Alfa Romeo v Frankfurtu predstavila zelo pomemben avtomobil za avtomobilsko tovarno iz Milana. Na ogled bo naslednica odhajajoče Alfe 147, ki pa ne bo poimenovana kot Alfa 149, ampak kot Milano.

9. 6. 2009

Kot razkrivajo vohunske fotografije, gre pričakovati iz MiTa izhajajočo obliko, a s povsem drugačnim zadkom. Na naših ilustracijah nakazujemo, v katero oblikovalsko smer bi lahko zaneslo oblikovalce v oddelku Centro Stile Alfa Romeo, in pri tem opozarjamo, da bo Milano na voljo zgolj v različici s petimi vrati.

Testni prototipi so sicer še predobro zamaskirani, da bi bilo o končni obliki nove Alfe kaj več jasnega. Novi Milano je zgrajen na predelani platformi, ki spredaj gosti McPhersonovi vzmetni nogi, zadaj pa ima večvodilno premo. Milano bo na voljo v različicah s prednjim in tudi štirikolesnim pogonom, med njene sladkorčke pa bodo pri Alfa Romeu uvrstili tudi nastavitev trdote blaženja in odzivnosti motorja.

Na področju motorjev pa bo Alfa Romeo Milano najdrznejši, saj bodo pod motornim pokrovom poleg Multijet dizlov druge generacije (tudi 1.6 120 'konjev' in še posebej 2.0 s 170 in 220 'konji' – zadnji z dvakratnim prisilnim polnjenjem) novi bencinski stroji Multiair (1.4 T-jet s 135 in 165 'konji' ter 1.8 T-Jet z 235 in 265 'konji' – zadnji dvakrat prisilno polnjen).

Milano Alfo Romeo vrača v čase vznemirljivih užitkov v športni vožnji. V primerjavi z Alfo 147 bo nekoliko večji – v dolžino namesto 4, 23 metra približno 4, 35 metra, za osem centimetrov bo širši (približno 1, 80 metra) in za centimeter višji. Daljša medosna razdalja bo prinesla v notranjost več prostora, zlasti na zadnji klopi.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri