Razkrivamo: Renault Laguna

10. 2. 2015
Deli
Razkrivamo: Renault Laguna

Po precej dolgem in mučnem preurejanju celotne politike modelov je pri Renaultu napočil čas prvih novosti, s katerimi si bo ta nekdaj uspešna francoska znamka poskušala povrniti ugled tudi kupcih večjih avtomobilov, ne le pri tistih, ki so doslej kupovali Clie in Capturje, v preteklem času pa tudi tretji rod Twinga.

V Avto magazinu smo že predstavili Renaultovega naslednika Koleosa, za katerega naj bi po nekaterih virih Renault izbral ime Racoon. A dokončna izbira imena še ni znana, čeprav bomo novost lahko videli že na prihajajočem ženevskem salonu. Podobno kot ta manjši križanec je za dober Renaultov uspeh pomemben tudi naslednik Lagune. Tudi zanj ime še ni znano. Renault bo to novost predstavil na septembrskem frankfurtskem avtomobilskem salonu. Naslednik Lagune bo nekaj večji, saj bo hkrati nadomestil tudi popolnoma neuspešnega, še večjega Renaulta Latituda. Pričakovati je celo dolžino nekaj manj kot 490 centimetrov. Bodo pa zanj tako kot za večino svojih večjih modelov uporabili skupno Nissanovo in Renaultovo platformo CMF, ki so jo francoski inženirji prvič uporabili pri zasnovi novega Espacea.

Lagunin naslednik bo pomemben predvsem za trge, kot so nemški ali britanski v Evropi ali kitajski na Daljnem vzhodu. Čeprav z videzom limuzine lahko v zadku pričakujemo prtljažna vrata. Zaradi primerne dolžine bo tudi prostora v kabini dovolj, tudi za potnike na zadnjih sedežih.

Medtem ko bo v Frankfurtu predstavljena limuzinska različica, pa še ni povsem jasno, kdaj jo bodo Francozi dopolnili še s karavansko. Če sploh, bo ta v prodajnem programu slabo leto za limuzino. V nasledniku Lagune lahko pričakujemo večje in močnejše Renaultove motorje, ki so jih tudi predstavili kot pogonske alternative v Espaceu, ob dCi-jih s 130 'konji' torej še tistega s 160, pa tudi TCe z 200 'konji'.

Seveda so enako kot dovolj zmogljivi motorji za razred, v katerem bo nastopal novi Lagunin naslednik, pomembne tudi opremske postavke. Tudi tu bo najbogatejša oprema imela dodatno oznako Initiale Paris, z najrazličnejšimi dodatki za več udobja in boljšo podporo voznika glede udobja in varnosti. Tako kot pri Espaceu lahko pričakujemo širok nabor dodatkov za infozabavnost, od učinkovitega Renaultovega R-Linka 2 do zvoka Bose Sound System.

Lagunin naslednik se bo na trgih Evrope pojavil konec leta, v Franciji že septembra, takoj po frankfurtski premieri, tudi slovenski trg bo na vrsti med prvimi.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja