Razkrivamo: Seat Tribu

10. 4. 2014
Deli
Razkrivamo: Seat Tribu

Seat je pred dnevi objavil potrditev, da so se odločili dopolniti svojo ponudbo še z manjšim terencem, ki ga bodo v kratkem začeli razvijati v Martorellu, centrali te španske znamke iz Volkswagnovega koncerna.

Tako so tudi uradno odgovorili na že kar precej dolgotrajna ugibanja, v katero smer se bo razvijala znamka, s katero imajo zaradi stalnih izgub kar precej težav. Oblikovanje in konstrukcija novega terenca za moštvo Seata sploh ne bosta težava, ker so pred časom za Audi že prevzeli konstruiranje sedanjega Q3, ki ga sicer tudi izdelujejo v Seatovi edini španski tovarni. Najbrž pa je bilo potrebno kar nekaj napora, da je sedanji prvi mož pri Seatu, Jürgen Stackmann, od Volkswagnovih šefov dobil zeleno luč za dopolnitev ponudbe.

Za novega Seata vsaj za zdaj velja delovno ime Tribu. Študijo s tem imenom so seatovci predstavili jeseni leta 2009. Postavljen bo na konstrukcijsko osnovo Seatovega Leona, modularno platformo s prečno postavljenim motorjem, ki je sicer osnova že za številne novosti iz skupine Volkswagen (Golfa, Audija A3 in Škodo Octavio). Prav pred dnevi v Ženevi smo lahko tudi videli prvo študijo terenca na tej osnovi, Volkswagna T-Rocka. Zasnova novega Tribuja bo z njim najbrž kar močno povezana. Kateri od obeh bo prej zagledal luč sveta, sicer uradno še ni potrjeno, a se zdi logično – Volkswagen namreč.

Seveda bo tudi Tribu deležen vseh tehnoloških sestavnih modulov, ki jih sicer uporabljajo Volkswagnove znamke. Torej bodo v Tribuju sodobni motorji TSI in TDI (od 1,2 do dveh litrov prostornine), dvo- ali štirikolesni pogon, ročni šeststopenjski ali dvosklopčni šest- ali sedemstopenjski menjalnik.

Sicer pa bo Tribu tudi v sorodu z drugim rodom Škodinega Yetija, ki bo verjetno predstavljen v istem času kot Tribu, torej leta 2016. Tribu bo tudi prvi Seat, ki ga bodo izdelovali na Češkem, saj so skupaj z odločitvijo o razvoju sprejeli tudi odločitev, kje ga bodo izdelovali. Odločili so se za Škodino tovarno v češkem Kvasinyju, kjer sicer že izdelujejo sedanjega Yetija pa tudi Superba. Do tedaj bodo v Kvasinyju opustili izdelavo Roomsterja, a že prihodnje leto bodo tam začeli izdelovati Škodinega nekoliko večjega terenca Snowmana.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel