V letu 2009 nova Oplova Astra

8. 12. 2008
Deli

Nova Astra bo v novi izdaji močno konkurirala novemu Golfu, saj bo narejena na novi platformi, z novo karoserijo in z novimi motorji. Opel jo bo po vsej verjetnosti predstavil na avtomobilskem salonu v Frankfurtu prihodnjo jesen (morda že marca v Ženevi).

Na platformi Delta koncerna General Motors bo zgrajenih kar nekaj vozil, med njimi je tudi že predstavljeni Chevroletov Cruze, od katerega pa se bo Oplova Astra razlikovala po boljšem podvozju, ki bo med drugim tudi nastavljivo, voznik pa bo imel možnost vplivanja na trdoto blažilnikov, hitrost delovanja menjalnika in posrednost volanskega serva. Gumbe in stikala za upravljanje teh nastavitev so vohuni že videli, pri Avto magazinu pa smo tudi že objavili fotografijo notranjosti nove Astre, ki bo oblikovno sledila vzoru Insignie, kar pomeni elemente rezila, povezavo vrat z armaturno ploščo, povsem drugačne merilnike, kot smo jih bili vajeni v Astri, pa tudi nov volanski obroč.

Oblika novinke je nastajala v Oplovem oblikovalskem centru v Rüsselsheimu, kjer je ekipo oblikovalcev vodil Mark Adams, sicer zadolžen tudi za druge Ople, med njimi za novo Insignio, kar je opaziti tudi pri novi Astri, saj ima podobno masko.

Motorna paleta nove Astre bo sčasoma postala precej drugačna od trenutne, saj se bodo pojavili prostorninsko manjši in prisilno polnjeni agregati z neposrednim vbrizgom. Od litrskega trivaljnika s 70 'konji' prek 1, 2-litrskega z 90 in s 110 'konji' in 1, 4-litrskega s 130 in 170 'konji' do 1, 6-litrskega s 190 in z 220 'konji' in 2, 0-litrskega v OPC-ju z 250 'konji' pri bencinskih motorjih. Pri dizlih bosta nova 1, 6-litrski in 2, 0-litrski CDTI, ki bosta pokrivala razpon moči med 125 in 200 'konji', kolikor jih bo imel OPC na plinsko olje. V odgovor na Focusa RS, Mazdo3 MPS in tudi močnejšo različico Golfa GTI naj bi Opel pripravljal posebno OPC Astro s 300 'konji'.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja