Volkswagnov koncern s križanci zapolnjuje prehodno obdobje do električnih avtomobilov - Odkrivamo - Avto Magazin

Volkswagnov koncern s križanci zapolnjuje prehodno obdobje do električnih avtomobilov

Če je verjeti novi usmeritvi starega vodstva (kot so jo predstavili na salonu v Frankfurtu), so sedanje novosti iz koncerna Volkswagen le nekakšna podpora, da bodo zdržali do izgotovitve električnih avtomobilov.

Volkswagnov koncern s križanci zapolnjuje prehodno obdobje do električnih avtomobilov (foto: Bojan Perko) Bojan Perko
30. 10. 2017

So pa novosti, ki jih spoznavamo v zadnjih dveh letih, skorajda zgolj še križanci ali terenci – če odmislimo prenovo Pola in njegove avantgardistične sestre Ibize. Tako kot je Ibiza nakazala smer prenove v majhnem družinskem razredu, se bo zgodilo tudi pri majhnih križancih, katerih prva znanilka je Arona. Majhen, le nekaj več kot štiri metre dolg nadomestek za Ibizino karavansko izvedenko, je zasnovan na enaki tehnični osnovi (platformi MQB 0) kot Ibiza in Polo.

Škoda K...q?

Podobno bo tudi z za prihodnje leto najavljenim Volkswagnom te velikosti – T-Crossom. Torej manjka zgolj še Škodina različica, za katero smo še pred časom najavljali, da naj bi dobila ime Polar. A to je že zgodovina, zanj vodstvo znamke iz Mlade Boleslava išče ustrezno ime z začetnico K in končno črko Q. Zagotovo bo kombinacija črk malo bolj zapletena, kot je bila pri imenovanju T-Roca in Karoqa. Tudi Škodin K….q bo imel podobne značilnosti kot Arona, torej nekaj več kot štiri metre dolgo karoserijo, dovolj prostora za pet potnikov in veliko prtljage. Tudi motorna oprema bo podobna kot pri Aroni, torej osnovni litrski turbobencinski motor s 95 in 110 'konji' ter dodatni štirivaljni 1,5-litrski TSI s 130 in 150 'konji'. Če bodo v te Škode še vgrajevali turbodizle, pa je odvisno od razvoja dogodkov v naslednjih dveh letih. Škoda bo najmanjšega križanca namreč začela izdelovati šele leta 2019.

Verjetno brez štirikolesnega pogona

Volkswagnov T-Cross bo na trg prišel že proti koncu prihodnjega leta. Tako kot tudi pri Aroni zanj za zdaj ni predviden štirikolesni pogon, za potrebe te vrste imajo pri vseh Volkswagnovih znamkah dovolj večjih križancev in terencev s tem dodatkom. Odločitev o zgolj prednjem pogonu še ni dokončna, saj se bo morebiti vodstvo znamke odločilo tudi za različico s štirikolesnim pogonom, ki naj bi ga pripravljali za Audijevo novost Q1, ki bo navsezadnje tudi uporabila enako platformo.


Pričakujemo lahko, da bo ob koncu leta 2020 pri Volkswagnovih znamkah na voljo kar okoli 20 križancev in terencev, tako da bodo lahko z najrazličnejšo ponudbo zadovoljili res skoraj vse okuse kupcev.

besedilo: Tomaž Porekar · ilustracije: Bojan Perko

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri