Opel žulijo 'izvozniki'

10. 1. 2014
Deli
Opel žulijo 'izvozniki'

Pri slovenski podružnici Opla so predstavili lansko delo.

S tremi novostmi, Adamom, Cascado in Insignio, so popestrili svojo ponudbo, v tekmi na zelo spremenjenem slovenskem avtomobilskem trgu pa dosegli stabilna prodajo in tržni delež. Pri Oplu so ugotovili, da so se registracije novih avtomobilov na fizične osebe, torej zasebne kupce, zmanjšale za 11,4 odstotka in zdaj v lanskem tržnem izkupičku predstavljajo zgolj še 43 odstotkov vseh kupcev, skoraj enak delež pa je kupcev pravnih oseb, kjer sta uporabnik in lastnik ista. Iz tega pa sklepajo, da gre večina teh avtomobilov naprej v izvoz in prodajo drugam.

Ministrstvo za infrastrukturo in prostor namreč od sredine lanskega leta ne omogoča več pridobivanja podatkov o kratkoročnih registracijah avtomobilov. Sklepajo, da zato, ker s tem onemogočajo jasen pregled trga avtomobilov.

Pri Oplu si tudi rast slovenskega trga (v najtežjih gospodarskih razmerah, ki so vladale lani) za 4,6 odstotka razlagajo kot rezultat še povečanega 'sivega' izvoza. Zadovoljni so, da jim je na trgu uspelo obdržati svoje mesto, čeprav so prodali nekaj manj avtomobilov (– 213), tržni delež pa se jim je znižal za 0,74 odstotne točke.

Za letos znova napovedujejo stabilno prodajo, načrt je 3.600 avtomobilov oziroma tržni delež okoli 6,5 odstotka. Še naprej bodo v čim večji meri poskušali ohraniti čim več zadovoljnih lastnikov. V Sloveniji je namreč registriranih okoli 86.000 Oplov, ki pomenijo tudi dobro osnovo za Oplove serviserje. Po podatkih raziskave o zadovoljstvu kupcev, ki so jo naredili za vse države Evrope, je Opel v Sloveniji zelo visoko, z več kot 92 odstotki, pred Slovenci, zadovoljnimi z Oplom, so samo Madžarska, Romunija, Poljska Češka in Grčija.

Pri svojih načrtih za slovenski trg bodo pomembno vlogo igrale precej stabilizirane razmere znamke Opel v Evropi. V okviru programa Drive 2022 je Opel že leta 2013 v nove modele in motorje vložil več kot štiri milijarde evrov, dve milijardi pa v finančne storitve. V konstrukcijskem oddelku v Rüsselsheimu so že zaposlili 350 novih inženirjev. Do leta 2016 bodo kupcem ponudili 23 novih modelov in 13 novih motorjev. Že v kratkem se tudi na slovenskem trgu obeta prenovljena Meriva.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja