Peugeot 2008 prihaja junija

7. 5. 2013
Deli

Od sredine junija bo konkurenca v segmentu križancev bogatejša še za enega člana - Peugeotov 2008.

2008 je, kot namigne že ime, nastal na enaki tehnični osnovi kot 208, zato mo je seveda podoben tudi po zunanjih merah - je sicer nekoliko daljši, a ima praktično enako medosno razdaljo. Tudi oblikovno je, vsaj navznoter, blizu dvestoosmici: osnovne oblikovalske poteze so podobne, merilniki ponovno nameščeni nekoliko nenavadno, tako, da jih voznik gleda nad volanom. Posledica je za nekatere prenizek položaj le tega (tudi v najvišji legi).

Motorizacija je seveda znana - začne se pri 60-kilovatnem (torej 82-'konjskem') bencincu, nadaljuje pri močnejšem, 1,6-litrskem 120-'konjskem' VTi (oba v kombinaciji s petstopenjskim ročnim menjalnikom, šibkejši pa tudi v kombinaciji z robotiziranim ročnim), na dizelski strani pa sta tu 1,4-litrski z 68 'konji' ter 1,6-litrski v različicah z 92 in 115 'konji' (šibkejši spet lahko tudi v kombinaciji z robotiziranim ročnim).

2008 je na voljo s tremi paketi opreme: Access, Active in Allure. Vsi imajo ESP in 6 zračnih blazin, že osnovni pa tudi ročno klimatizacijo. Od paketa Active naprej bo imel 2008 serijski tudi večpredstavnostni sitem SMEG z na dotik občutljivim barvnim LCD zaslonom in Bluetoothom, v paketu Allure pa izstopa serijska LED osvetlitev stropa (ob samodejni dvopodročni klimatizaciji).

In cene? Pri Peugeotu so se določili, da ob prihodu na trg pripravijo akcijo, v kateri bo dvatisočosmice moč kupiti z med dvema in dvema in pol tisočakoma popusta. Tako bo osnovni 2008 Access 1.2 VTi stal 13.950 evrov, enak model z 92-'konjskim' dizlom pa 15.450 evrov. Najbolj privlačna modela, 1.6 VTi 120 Active in 1.6 HDi 92 Active bosta s popustom na voljo za 15.150 oziroma 16.650 evrov.

Še tole: 2008 si lahko omislite tudi s sistemom Grip Control (ki pomaga pri vožnji v razmerah s slabim oprijemom), a na žalost le v kombinaciji z vseletnimi (AllSeason) gumami, ki pa jih seveda odsvetujemo, saj niso dobre ne poleti ne pozimi.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja