Pininfarinin superšportnik na gorivne celice

2. 3. 2016
Deli

Pininfarina ja na avtomobilski salon v Ženevi pripeljal študijo futurističnega superšportnika Pininfarina H2 Speed, ki v skladu s svojim imenom seveda deluje na vodikove gorivne celice.

Pininfarina ga je razvil v sodelovanju s švicarskim specialistom za električne pogone GreenGT, ki je precej svojih prizadevanj v zadnjih osmih letih posvetilo razvoju dirkalnih prototipov s pogonom na gorivne celice. V osrčju pogona sta dva sklada gorivnih celic, vsak z močjo 210 kilovatov, ki napajata dva sinhrona elektromotorja na pestih zadnjih koles s sistemsko močjo 370 kilovatov, ki skoraj tono in pol težak avtomobil v 3,4 sekunde pospešita do 100 kilometrov na uro. Največja hitrost znaša 300 kilometrov na uro. Na voljo je tudi rekuperacija zavorne energije, ki se shranjuje v baterijo s kapaciteto 20 Ah in se porabi med pospeševanji.

Seveda gre tudi za oblikovalsko študijo, ki so ji oblike karoserije iz ogljikovih vlaken s pomočjo vetrovnika urezali pri Pininfarini in ji dodali hladilne vode za baterije ter krilca za izboljševanje aerodinamike. Ob boku so deloma vidne tudi posode, v katerih je pod tlakom 700 barov shranjenih 6,1 kilograma vodika. Njihovo polnjenje traja dobre tri minute. Omeniti velja še barve, s katerimi Pininfarina H2 Speed spominja na klasični dirkalno študijo iz leta 1969 Sigma Grand Prix.