Po Mazdi6 vse dobro

Mazda Motor Corporation je preteklo poslovno leto, ki se je končalo 31. marca 2013, spet zaključila z dobičkom.

19. 5. 2013

Glavne zasluge za uspeh ima odlična prodaja Mazde CX-5 in Mazde6, ki pa je na trg zapeljala le malo pred zaključkom poslovnega leta. Zato korporacija tudi za letos pričakuje še povečanje prodaje, tudi na račun novih modelov SkyActiv.

V primerjavi z lanskim (poslovnim) letom je celotni dobiček večji za 8,5 odstotka in znaša 18,4 milijarde evrov. Dobiček iz poslovanja je zrasel na 449 milijonov evrov, kar pomeni povečanje za 772 milijonov evrov. Čisti dobiček tako znaša 286 milijonov evrov, kar je odlično glede na dejstvo, da je imela Mazda lani izgubo v višini 898 milijonov evrov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri