Porsche 911 se predstavlja v popolni kamuflaži

23. 2. 2018 | Jure Šujica
Deli

Dobra novica za vse ljubitelje: električne različice še ni na vidku in naj v prihodnji generaciji še ne bi bila na voljo.

Ne zgodi se prav pogosto, da avtomobilski proizvajalec prostovoljno razkrije avtomobil v razvoju. Prve fotografije navadno v javnost pricurljajo zaradi fotografov, ki predserijske primerke v fotografski objektiv ujamejo med testiranji na javnih cestah ali dirkališčih. Nemški proizvajalec športnih avtomobilov Porsche pa je pri predstavitvi najnovejše generacije športnika 911 ubral nekoliko drugačno taktiko, saj je danes sam objavil fotografijo enega od prvih primerkov prihajajoče generacije.

Seveda je podjetje ob razkritju novega avtomobila ostalo precej redkobesedno, kar se tiče tehničnih podrobnosti novinca, ki bo nosil tovarniško oznako 992. A zdi se, da gre pri novincu, čeprav bo nosil popolnoma novo oznako, vseeno bolj za evolucijo obstoječega modela, in ne za prevelike spremembe. To se kaže tako pri obliki in proporcih zakritega avtomobila kot tudi pri vsebini motornega prostora. Tam se bo tako kot po prenovi leta 2015 najverjetneje še vedno skrival trilitrski šestvaljni motor z dvema turbinama.

911 je treba razvijati z občutkom

O novem Porscheju in razvoju modela 911 je spregovoril tudi glavni inženir, ki je dejal, da je podjetje z razvojem popolnoma zadovoljno. »Bistvo modela 911 je v tem, da med vožnjo ustvari občutek, kakršnega ne more ponuditi noben drug avtomobil,« je dejal August Achleitner, ki ob tem dodaja, da bi tovrsten avtomobil v tem trenutku težko nadgradil. Po njegovem mnenju namreč ni vse v tehniki in tem, da v avtomobilu ponudiš vse najnovejše tehnologije, kot je sistem za ohranitev voznega pasu. Avtomobil mora namreč še vedno ohraniti svoj karakter.

Achleitner se je ob tej priložnosti dotaknil tudi zadnje čase zelo vročega vprašanja: ali bo novi 911 na voljo tudi z elektromotorjem? »Vozil sem prototip prihajajočega športnika Mission-E in priznam, da je bil zelo prepričljiv. Tudi sposobnosti, ki jih ponuja hibridni Porsche LMP, so milo rečeno senzacionalne.« Vseeno pa dodaja, da prihajajoči 911 ni električni avtomobil, ob tem pa dopušča možnost, da 911 nekoč v prihodnosti vseeno postane električni avtomobil. »Pred dvema letoma bi rekel, da to ni mogoče. Danes pa te možnosti ne bi več odpisal.«

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja