Porsche Macan se predstavi v Šanghaju

25. 7. 2018 | Jure Šujica
Deli

Sprva bo na voljo kitajskim kupcem, z nekaj spremembami pa že v nekaj tednih tudi v Evropi.

Proizvajalci prestižnih avtomobilov se od tistih, ki izdelujejo avtomobile za širši krog kupcev, razlikujejo v marsičem. Med drugim tudi v tem, da prvi svojim avtomobilom le redko namenijo (omembe vredno) medgeneracijsko prenovo. Od tega pa v zadnjih letih vseeno nekoliko odstopa Porsche, ki danes, štiri leta po prihodu prve generacije modela Macan v kitajskem mestu Šanghaj, predstavlja prenovljeno različico Cayennovega manjšega brata.

Čeprav gre za prenovo, pri Porscheju govorijo o novem avtomobilu. Kljub temu zunanjost ostaja na prvi pogled enaka, pozornemu opazovalcu pa bodo v oko vendarle padle številne manjše spremembe. Na sprednjem delu so to novi žarometi, ki serijsko svetijo v LED-tehniki. Pod njimi je nova maska hladilnika z dodatnimi režami za prezračevanje. LED-luči so po novem serijsko na voljo tudi na zadnjem delu vozila, prav neprekinjena linija LED-luči pa je tudi največja sprememba, ki jo bodo kupci opazili pri 'novincu'.

O pogonskih agregatih za zdaj ni novic

V notranjosti vozila je sprememb nekoliko več, predvsem pa se želi Macan z opremo GT spogledovati z najbolj znanim modelom znamke, Porschejem 911, po katerem je prevzel trikrat volanski obroč. Na njem je med drugim gumb Sport response Button za izboljšanje vozniške izkušnje. Po zgledu modela 911 lahko kupci naročijo še paket Sport Chrono, ki prinaša analogni kronometer na vrhu armaturne plošče. Vseeno pa je v središču pozornosti informativno-razvedrilni sistem dimenzij med 7 in 11 palcev, povzet po modelih Cayenne in Panamera, ki bo ponujal povsem enak nabor funkcij kot v omenjenih modelih.

O pogonskih sklopih pri Porscheju še molčijo, po zadnjih napovedih pa naj bi bil avtomobil opremljen tako z bencinskimi kakor dizelskimi motorji, verjetno pa lahko po zgledu modela Cayenne pričakujemo hibridni pogonski sklop. Bo pa Kitajska, kjer je avtomobil doživel premiero, tudi prva država, ki bo novinca dobila, pri čemer pa za evropske modele Porsche napoveduje še nekatere manjše spremembe.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja