Pot navzgor: vozili smo Mazdo CX-5

23. 3. 2017
Deli
Pot navzgor: vozili smo Mazdo CX-5 (foto: Sebastjan Plevnjak)
Sebastjan Plevnjak

Mazda je tipična Japonska znamka in takšno je tudi razmišljanje njihovih šefov. Ko prihajajo težki časi, se rahlo umaknejo, ko se zadeve uredijo, zacvetijo.

Enako je bilo z Mazdo. Po uspešnih letih, ki sta jih prinesli Mazda6 in Mazda3, so se rahlo umaknili v ozadje, pa čeprav so dobro delali tudi z novimi krizanci. A že od lani dalje, je njihov pristop na avtomobilski trg odločnejši.  Svetovna prodaja je v temeljitem vzponu, se boljša je evropska, kjer je samo lani zrasla za neverjetnih 60 odstotkov.

Velike zasluge si pri tem jemljejo že omenjeni križanci. Vključno z Mazdo CX-5, ki se zdaj predstavlja v povsem novi luči. Oblikovno se naslanja na večji in predvsem v Ameriki uspešni CX-9, hkrati prinaša številne novosti na področju varnostno-asistenčnih sistemov. Hkrati Japonci trdijo, da je počutje v notranjosti boljše in da se predvsem avto pelje bolje.

Mazda CX-5 prihaja z dvema bencinskima motorjema Skyactiv-G 2,0 in Skyactiv-G 2,5, ki sta še naprej brez turbinskih polnilnikov, ter turbodizelskimi motorjem Skyactiv-D 2,2.

In če se res, izveste že v novem Avto magazinu, kjer bo Sebastjan strnil občutke s prvih testnih voženj, kjer so sicer vozili še predserijske modele, ki pa so vendarle že povsem podobni serijskim.

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem