Novice Promocijsko sporočilo

Premagovati razdalje v rdečih salonarčkih

28. 10. 2016
Deli
Premagovati razdalje v rdečih salonarčkih (foto: Nissan)
Nissan

Premagovati razdalje v rdečih salonarčkih in spoznavati nove prijatelje ter okolico je nekaj, kar ti daje motivacijo, da bežiš, da bežiš daleč.

Najslajše je, ko se lahko odpelješ z super dinamičnim terencem, kot je Nissan Juke na določeno lokacijo. Najprej na avtocesti v sistemu ECO, nato pa se hitro v hrib premaknejo indikatorji na sistem SPORT. Vmes, ko se vzpenjaš v hrib, iz zvočnikov odmeva energična glasba, katera ti dvigne nivo energijo še malo višje. Ko iztopiš iz comfort cone, udobja ki ga nudi Juke, se kmalu zaveš, da so pred tabo novi kilometri, nove dogodivščine.

Najraje imam take dogodivščine, ki jih ne pozna gospod Google. Nekaj novega, nekaj posebnega. Le tako lahko vidiš kje so tvoje meje. Naj bo zelo hladno ali zelo vroče. Vedno greš z nekim ciljem - ali je to razdalja, vrh hriba ali kakšna ultra dogodivščina. Najprijetneje je, ko vidiš, da si v dobrem stanju tudi po 60. kilometru. To ti tisti trenutek pomeni največ. Vse!

Ker je ultra svet tekov zelo zanimiv, se moraš zavedati, da je lahko isti trenutek pred tabo popolni poraz, vendar lahko samo z nenavadnimi in zanimivimi bežanji (trening besede namenoma ne uporabljam) vsa ta doživetja "prebežiš" na lažji način. Treba je »natrenirati« glavo, da je sposobna funkcionirati tudi po 35 urah teka, pa čeprav dobro veš, da je pred tabo še nekaj več kot 80 kilometrov teka.

Ja, priznam, vedno se veselim cilja in ga komaj čakam. Ja, tako je v svetu ultra - greš, da se matraš in si vesel, da prideš na cilj, kjer te čaka novo spoznanje. Včasih je britka prav prijetna. Tako prijetna kot Dynamic Control System, ki ti omogoča, da po napornem dnevu kazalce premakneš v način ECO in si zopet na avtocesti, kjer tokrat v prijetni umirjeni glasbi uživaš v načrtovanju novih dogodivščin.

Anže Česen je eden od ambasadorjev Nissanovega projekta #ExpressYourSelfInMotion, s katerim predstavljajo nasvete, kako aktivno preživljati prosti čas. Nissan je v projekt vključil svoj avtomobil Juke, ki je zabaven, drugačen - tako kot ambasadorji.

#ExpressYourSelfInMotion