Prenovljeni Tucson tudi kot lahki hibridni dizel

6. 6. 2018 | Jure Šujica
Deli

Novinec bo na voljo že sredi letošnjega poletja, pozneje pa sledijo še novi lahki hibridni dizli.

Kar dobi Hyundai, slej ko prej dobi tudi Kia. In obratno. Ko je pred dnevi Kia predstavila prenovljenega Sportagea, ki bo po novem na voljo tudi z lahkim hibridnim pogonskim sklopom, je bilo le še vprašanje časa, kdaj bodo 48-voltno hibridno tehnologijo predstavili tudi pri Hyundaiju. No, odgovor je znan, 'kandidat' zanjo pa je glede na Kijino izbiro kar nekako pričakovan in sliši na ime Tucson.

Tako kot Sportage bo namreč tudi Hyundaijev športni terenec letošnje poletje dobil medgeneracijsko pomladitev. Ta bo sicer naključnemu opazovalcu neopazna, vseeno pa bo na zunanjosti Tuscon deležen številnih sprememb. Na sprednjem delu bo tako sledil nov par žarometov, med katerima bo stala nekoliko večja maska hladilnika, oblikovana po zgledu vseh najnovejših Hyundaijev. Na zadku bodo rahlo spremenjeni zadnji žarometi in svetlobni odbojniki, ki bodo postavljeni nekoliko višje in bodo iz odbijača segali globoko v zadnja vrata. V notranjosti bo najbolj opazen nov informativno-razvedrilni sistem, katerega zaslon bo na spremenjeni armaturni plošči postavljen nekoliko višje.

Največja novost pa bo pri novincu pogonski sklop. Osnova tega bo dvolitrski dizel z močjo 186 'konjev' oziroma 137 kilovatov. Z njim bo nato prek jermena povezan zaganjač motorja, ki bo hkrati opravljal še vlogo generatorja električne energije in med zaviranjem napajal baterijo s kapaciteto 0,44 kilovatne ure. Energija se bo nato sproščala pri odločnejšem speljevanju, s čimer bo na eni strani bencinski motor dobil pomoč v obliki dodatnega navora, hkrati pa bodo nižji tudi izpusti škodljivih snovi in poraba goriva. Ta naj bi se zmanjšala za približno sedem odstotkov.

Novost je del dolgoročne strategije širitve elektrificiranih pogonskih sklopov

»Z vgradnjo blagega hibridnega pogonskega sistema v naš najbolje prodajan avtomobil bomo razširili našo strategijo elektrifikacije in tako dostop do čistejše oblike energije omogočili še večjemu številu kupcev. V prihodnosti nato načrtujemo, da bo v sklopu električnih novosti nova tehnologija na voljo v povezavi s še večjim številom motorjev,« je novost komentiral Andreas-Cristoph Hofmann, podpredsednik oddelka za marketing pri Hyundai Motors Europe.

Nova tehnologija bo tako že v letu 2019 na voljo tudi v povezavi z novim, 1,6-litrskim dizelskim motorjem Smart Stream, prav tako pa bo tudi ta motor najprej na voljo v prenovljenem Tucsonu.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja