Prestiž in uporabnost z roko v roki: Mercedes predstavil novi razred X

Mercedes razreda X je neke vrste revolucija, saj ni samo prvi Mercedesov poltovornjak, pač pa tudi prvi poskus kateregakoli proizvajalca prestižnih avtomobilov v tem razredu.

Prestiž in uporabnost z roko v roki: Mercedes predstavil novi razred X (foto: Daimler) Daimler
19. 7. 2017

Kljub temu, da je Mercedes-Benz na področju resnih terenskih vozil uveljavljeno ime (pustimo ob strani SUV-e) – že več desetletij sta na trgu poglavje zase razred G in Unimog – se je tokrat na pomoč ponovno obrnil k Renaultu in Nissanu. Nov model tako temelji na isti osnovi, kot nam že poznana Nissan Navara.

Novosti, ki jih novi razred X prinaša v ta segment, je veliko, predvsem na področju udobja. Avtomobil bo na voljo v treh različicah:

  • Pure basic, ki bo namenjena profesionalni uporabi;
  • Progressive bo bolj 'civilna' in tako bolj uporabna tudi za osebno uporabo;
  • Power, ki bo kot vrh ponudbe bolj kot delu namenjena zasebni uporabi v mestu in preživljanju prostega časa v naravi. 

"Tovornjak" z varnostjo in udobjem osebnega avtomobila

Razred X

V notranjosti bodo kupci lahko izbirali med tremi različnimi materiali detajlov na armaturni plošči, šestimi različnimi prevlekami sedežev in dvema vrstama stropnih oblog. Vozniku bo na voljo 8,4-palčni zaslon infozabavnega sistema katerega sicer poznamo že iz razreda V.

Za varnost bodo med drugim skrbeli še sistemi za prepoznavanje prometnih znakov, ohranjanje vozila na voznem pasu in pomoč pri zaviranju v sili, če naštejemo le najpomembnejše.

Glede na tip opreme se bo spreminjala tudi zunanjost. Oprema Pure basic bo tako na voljo v nepobarvanih odbijačih, Progressive že prinaša enotno zunanjost z detajli v barvi avta, najprestižnejši opremi pa bodo pridih ekskluzivnosti dajali kromirani detajli, kot na primer zaščita podvozja.

S pomanjkanjem prostora nebi smelo biti težav

Za uporabnost so pri Mercedesu poskrbeli s kesonom, ki bo med blatnike lahko sprejel tudi standardno euro paleto. Nosilnost vozila je dobro toni,, hkrati pa bo avto za seboj lahko vlekel do 3,5 tonsko prikolico  – odvisno od opreme in motorja.

Razred X

Za pogon dobrih 5,3 metra dolgega vozila bodo skrbeli trije dizelski motorji z močjo od 163 do 258 'konjev' in bencinski motor z močjo 163 'konjev'. Pogon bo štirikolesni.

Mercedes-Benz razreda X bo evropskim kupcem na voljo novembra letos, Južno Afriko in Avstralijo bo dosegel v začetku leta 2018, v Argentini in Braziliji pa še nekoliko kasneje, v začetku leta 2019. Cene v Nemčiji se bodo začele pri 37.294 evrih.

Jure Šujica
foto: Daimler

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri