Prihaja Ford Transit, ki mu ne boste želeli prekrižati poti

23. 3. 2018 | Jure Šujica
Deli

Za predelavo običajnega dostavnika v (vsaj na pogled) pravega športnika so poskrbeli britanski specialisti za izdelavo Forodvih dirkalnih avtomobilov MS-RT.

Kombinirana vozila oziroma dostavniki niso ravno vozila, ki bi jih pogosto uporabljali za predelave in z njimi privlačili poglede. Večinoma je njihovo življenjsko poslanstvo nabiranje tisočih kilometrov, dostava blaga, pri čemer pa morajo biti čim bolj ekonomični – ponujati nizko porabo, nizke stroške vzdrževanja in čim bolj uporaben prostor za tovor. Če kombi izpolni vse navedene parametre, je njegova naloga praktično opravljena.

Vseeno pa se najdejo posamezniki in podjetja, ki znajo svet kombijev nekoliko popestriti in mu dodati pridih športnosti. Eno izmed njih je britansko podjetje MS-RT, specializirano za predelavo Fordovih vozil v cestne športnike, pa tudi dirkalnike relija za svetovno prvenstvo. Njihov zadnji podvig je predelava Fordovega kombija Transit, pri čemer so se, kot je videti že na prvi pogled, oprli na že omenjene reli dirkalnike.

Namenjen tako prevozu tovora kot tudi potnikov

Novincu so tako po zgledu namenili nov sprednji odbijač, stranske pragove, obrobe vseh štirih blatnikov ter zadnji odbijač po zgledu Ford Fieste, predelane za reli. Na zadku se bo bohotil par kromiranih izpušnih cevi, dirkaški navdih pa bodo dopolnjevala platišča O.Z. Racing premera 18 palcev, na katerih bodo nameščene pnevmatike Hankook Ventus S1 evo2 s povečano nosilnostjo. Te bodo imele še nekoliko več dela pri blaženju, saj bo celotno vozilo nekoliko znižano in utrjeno z vzmetmi Eibach.

Kljub športnemu videzu pa avtomobil ne bo deležen nobenih izboljšav motorja. Pod pokrovom motorja se bo tako skrival dvolitrski TDCi dizel s 170 'konji', s pogonskimi kolesi pa bo povezan prek šeststopenjskega ročnega ali avtomatskega menjalnika. Bo pa zato z dodatki, kot je osvetlitev tovornega prostora, parom drsnih vrat, električnim konverterjev z izhodno močjo 230 voltov in navigacijskim sistemom brez dvoma povečana njegova uporabnost. Na voljo bo sicer v dveh različnih dolžinah medosne razdalje, tako v klasični dostavni različici kot tudi v izvedbi s petimi ali šestimi sedeži.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja