Prihodnji Clio bi lahko dobil srce velikega brata, Megana R.S.

14. 4. 2018 | Jure Šujica
Deli

V osnovi naj bi mali športnik dobil enak, a le nekoliko bolj omejen motor.

Očitno bo le prišlo do združitve, s katero so pri Renaultu svoje privržence dražili pred dvema letoma. Takrat so namreč izdelali najmočnejšo različico Clia četrte generacije z oznako R.S. 16, ki je pod pokrovom skrivala pogonski sklop modela Megane R.S. z močjo 275 'konjev'. Pri Renaultu so takrat razmišljali celo o proizvodnji omejene serije vozil, a v realnosti do tega ni prišlo. Vsaj v aktualni generaciji, že s prihodom pete letošnjo jesen pa naj bi se to spremenilo.

Seveda vse ni tako lepo, kot se zdi na prvi pogled. Po poročanju francoske avtomobilske revije L'Automobile Magazine naj bi pri Renaultu namesto aktualnega 1,6-litrskega motorja v prihodnjo generacijo športne različice Clia vgradili nekoliko večji, 1,8-litrski agregat iz prihajajočega modela Megane R.S. A če pod pokrovom večjega brata razvije med 280 in 300 'konji' (izvedba Trophy), jih bo Renault za Clia nekaj zadržal in jih tako iz hleva izpustil le 225.

Enak motor tudi pod pokrovom modela Alpine

Omenjena novica sicer še ni uradno potrjena, a je zelo verjetna, glede na to, da je prišla iz ust Philippa Bruneja, generalnega direktorja Renaultovega oddelka za pogonske sklope. S tem podjetju ne bi bilo treba razvijati novega motorja in komponent, kar brez dvoma zniža stroške razvoja motorja. Poleg tega pa je Renault enak pogonski sklop kot Meganu namenil tudi športnemu kupeju Alpine.

Prihodnjim lastnikom Clia R.S., predvsem tistim, ki svoje avtomobile radi nekoliko predelujejo in iz njih izvlečejo še kakšno dodatno 'konjsko' moč, je novica vsekakor po godu. Čeprav bo tovarna preprečila, da bi bil Clio že v serijski različici sposobnejši od velikega brata, jim bo hkrati ponudila motor, iz katerega bo najverjetneje precej enostavno pridobiti še precej več moči.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja