Prva kitajska študija superšportnika

4. 3. 2016
Deli

Novo kitajsko podjetje za avtomobilske raziskave in razvoj Techrules je na avtomobilskem salonu v Ženevi predstavilo prvi kitajski študiji superšportnega avtomobila AT96 TREV in GT96 TREV, ki se poleg tega ponašata z inovativno tehnologijo električnega pogona.

Kratica TREV v imenih študij je okrajšava za Turbine-Recharging Electric Vehicle (električno vozilo s polnilno turbino), označuje pa zaporedni hibridni pogon, pri katerem za polnjenje električne baterije skrbi majhna turbina. Ta je v študiji GT96 TREV plinska in deluje na naravni plin ali bioplin, v študiji AT96 TREV pa turbina deluje na letalski kerozin. O slednji je bilo tudi več povedanega.

Turbina v študiji AT96 TREV poganja generator, ki polni litij-manganove-oksidne baterije s kapaciteto 20 kWh, iz katerih se napaja šest pogonskih elektromotorjev s skupno močjo 768 kilovatov in navorom vsaj 8.600 njutonmetrov. Dva motorja poganjata prednji, štirje pa na zadnji kolesi.

Moči je povsem dovolj, da TREV v 2,5 sekunde doseže 100 kilometrov na uro in pospešuje do največje hitrosti 350 kilometrov na uro, ob tem pa kljub superšportnim zmogljivostim porabi 0,18 litra goriva na sto kilometrov. Elektrike v polnih baterijah je sicer dovolj za 150 kilometrov vožnje, 80 litrov kerozina v posodi za gorivo pa zadostuje za več kot 2.000 kilometrov dinamične vožnje.

Techrules v nekaj letih načrtuje proizvodnjo majhne serije lastnega športnega avtomobila s pogonsko tehnologijo TREV, za njim pa bi radi pripravili tudi proizvodnjo velikoserijskega mestnega avtomobila.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja