Video: Range Rover podrl Ferrarijev rekord na gorski cesti Tianmen

13. 3. 2018 | Jure Šujica
Deli

Neuradno naj bi bil Range Rover Sport prvi (serijski) avtomobil, ki se je spustil pod mejo 10 minut.

Range Rover je bil pred časom očitno izredno dejaven na enem izmed svojih pomembnejših trgov, to je na kitajskem. Poročali smo namreč že, da je s hibridno različico modela Sport z oznako P400e brez pomoči prepeljal cesto Tianmen, nato pa še vseh 999 stopnic proti Nebeškim vratom. A Range Rover je imel s seboj še eno orožje v obliki Range Roverja Sport z oznako SVR.

Poznavalci Range Roverjev bodo vedeli, da govorimo o najmočnejši različici omenjenega SUV-a. Pod pokrovom se namreč skriva petlitrski motor V8, podkrepljen s kompresorjem, ki pomaga razviti skupno 575 'konjev'. V praksi to zadostuje za pospeške od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,5 sekunde in končno hitrost 280 kilometrov na uro.

Največja nevarnost na cesti so bili globoki prepadi

Podatki o motorni moči so nedvomno impresivni, vseeno pa daje tak Range Rover bolj vtis hitre avtocestne križarke kakor pa pravega cestnega športnika. A inženirji na oddelku za posebna naročila SVO in vodilni pri Range Roverju so drugačnega mnenja, zato so avtomobil poslali na zgoraj omenjeno cesto z namenom postavitve rekorda. In bojda jim je to tudi uspelo. Po lastnih besedah so 11,3 kilometra dolgo cesto z 99 zavoji prepeljali v 9 minutah in 51 sekundah, s čimer naj bi za kar 40 sekund izboljšali rekord, ki ga je leta 2016 postavil Ferrari z modelom 458 Italia.

Za volan dobrih 112.000 evrov vrednega avtomobila so pri Range Roverju posedli kitajsko-nizozemskega dirkača sestrskega podjetja Jaguar, Ho-Pin Tunga, ki je po koncu vožnje dejal, da je šlo za precej bolj zahteven podvig, kot je sprva pričakoval. »Največji izziv je bil obdržati pozornost na cesti, ki neprestano zavija in prelamlja. Poleg tega so ob cesti ves čas globoki prepadi in posledice napak bi bile lahko zelo resne, zato sem se osredotočil na zadržanje ritma, pri čemer pa mi je avtomobil zelo pomagal.«

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja