Range Rover Sport SVR bo doživel izdatno shujševalno kuro

26. 3. 2018 | Jure Šujica
Deli

Pri razvoju naj bi si Land Roverjevi tehniki izdatno pomagali s tehnologijo, razvito pri sestrski znamki Jaguar.

Range Rover je s predstavitvijo športne različice modela Sport z oznako SVR naredil enega izmed najhitrejših SUV-ov na trgu. Pridevnik 'športen' se pri njem nikakor ne nanaša na njegove sposobnosti na brezpotjih, ampak na cesti in dirkališčih. Petlitrski V8 motor s priključenim kompresorjem proizvede 575 'konjev', ki dobri dve toni težkemu avtomobilu pomagajo do končne hitrosti 280 kilometrov na uro in rekordnega časa na gorski cesti Tianmen, ki ga je postavil pred kratkim.

Prav teža vozila pa je eden izmed omejujočih dejavnikov pri doseganju še boljših rezultatov in tega se dobro zavedajo tudi pri Range Roverju. Čeprav informacija še ni uradno potrjena, naj bi za avstralski portal Motoring Ben Verrecchia, glavni razvojni inženir pri projektu SVR Sport, razkril, da podjetje že razvija različico modela, ki bo občutno lažja od aktualne, kakršno so pred kratkim preizkušali na Kitajskem.

Med glavnimi novostmi naj bi bili novi zavorni koluti, narejeni iz mešanice ogljikovih vlaken in keramike, zgolj na njihov račun pa naj bi inženirji pri teži vozila prihranili 26 kilogramov. A proces vgradnje novih kolutov naj bi zahteval občutne spremembe na podvozju, zato spremembe doživlja tudi slednje. Verrecchia je ob tem dodal, da Land Rover že preizkuša različne testne avtomobile, opremljene zgolj z dvema sedežema in varnostnim lokom, ki bi lahko prispevali k razvoju hitrejših 'Sportov' SVR. Katere so sicer preostale novosti poleg zavornega sistema, za zdaj ostaja skrivnost, znano pa je, da naj bi precej rešitev ponudila Jaguarjeva športna limuzina XE Project 8.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"