Ko Range Rover v Velarju združi najbolje iz sveta prestiža in hitrosti

Najbolj dovršenemu Velarju so nadeli ime Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition.

Ko Range Rover v Velarju združi najbolje iz sveta prestiža in hitrosti (foto: Range Rover) Range Rover
7. 2. 2019

Model Velar je zadnji dodatek v štiričlanski družini vozil Range Rover, ki pa smo ga pred časom spoznali tudi pri nas (nekoliko bolj temeljito smo ga preizkusili pred slabim letom, ko smo se z njim odpravili na avtomobilski salon v Ženevo). Gre za model, ki se na hierarhični lestvici uvršča pod model Sport, kupce pa nagovarja prav s športnim videzom, a še vedno udobno notranjost. Kljub temu pa so Angleži mnenja, da bi oba vidika lahko še nekoliko izboljšali.

Rezultat predelave ali bolje rečeno obdelave je Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition. Dolgo ime, ki pa poznavalcem že samo po sebi pove veliko. Gre namreč za produkt Range Roverjevega oddelka za posebna naročila SVO, hkrati pa za najmočnejšega in najbolj prestižnega Velarja do sedaj.

Znan pogon, a šele prvič v Velarju

Pod pokrov so mu tako v oddelku SVO namestili že poznan petlitrski osemvaljnik, ki s pomočjo kompresorja proizvede 550 'konjev' oziroma 404 kilovate moči, gre pa pravzaprav za enak sklop, kot ga že uporabljajo v nekaterih drugih modelih znamke, v svojih avtomobilih pa ga seveda uporablja tudi Jaguar. V Velarju bo omogočal najvišjo hitrost 274 kilometrov na uro, poleg tega bo do 100 kilometrov na uro pospešil v le 4,3 sekunde.

Močan motor seveda zahteva dodatno prezračevanje, zaradi česar je novinec dobil dodatne reže za odvajanje toplote iz motornega prostora. Sicer pa so tu navzven opazne še nekatere druge spremembe, ki poleg omenjenih rež zajemajo še spremenjeno mrežo maske hladilnika, spremenjen sprednji odbijač, spremenjen zadnji odbijač, z namenom boljšega pretoka zraka pa so pri Range Roverju prilagodili celo tunel, v katerem se skriva menjalnik. Avtomobil bo sicer postavljen na platišča premera vsaj 21 palcev, pod njimi pa se bodo skrivali ogromni zavorni diski s premerom 395 milimetrov spredaj in še milimeter večji zadaj.

Nešteto kombinacij notranjosti

Za raven ali dve pa so Velarja po pričakovanjih izboljšali tudi v notranjosti. Windsorsko usnje bo na voljo v štirih barvah, to je v kožno rjavi, v barvi slonovine, cirus modre in rdečega čilija vrste pimiento. Sedeži bodo obdani z dvojnimi šivi, sprednji par pa bo nastavljiv v kar 20 smereh. Kjer površin ne bo pokrivalo usnje, pa bodo svoje mesto dobili aluminijasti dodatki, ki jih bodo ob doplačilu lahko nadomestili ekvivalenti iz ogljikovih vlaken.

Nov in najbolj dovršen Velar bo na voljo v šestih barvah zunanjosti (rdeči, črni, sivi, beli, srebrni ali modri, pri čemer bo naslednja na voljo le ob 'posebnih naročilih), pri Range Roverju pa pravijo, da že sprejemajo prva naročila. Cena? Vsaj 86.120 funtov ali malenkost manj kot 98.000 evrov – na britanskem trgu.

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri