Razkrivamo: Seat Arona

Seatov šef, Italijan Luca de Meo, je nekoč na eno od vprašanj, koliko novosti Seat v naslednjih letih še pripravlja, v šali odgovoril: »V Španiji je še veliko prikladnih imen mest, ki jih lahko uporabimo za nove modele.«

Razkrivamo: Seat Arona (foto: Bojan Perko) Bojan Perko
28. 4. 2017

A verjetno jih je vseeno veliko več, kot bo hiša iz Martorella lahko predstavila novih modelov … Vsekakor pa sta zdaj že znani dve bližnji Seatovi novosti – Arona, ki bo zvezda jesenske frankfurtske avtomobilske razstave, in Alora, večji terenec po zgledu Škodinega Kodiaqa, predviden za začetek prodaje leta 2019.

Arona je po marsičem na višje postavljena Ibiza. Bo prvi manjši križanec iz koncerna Volkswagen na skupni platformi, v njihovem žargonu MQB oziroma po naše modularni sestavljanki s prečno postavljenim motorjem. Ta Volkswagnov recept za konstrukcijo številnih avtomobilov (začetnika sta bila Audi A3 in VW Golf) so prav pri Seatu prvi preselili v nižji razred, v Ibizo. Vse odlike takšne zasnove bo lahko izrabila tudi Arona. Ponujala bo nekaj več prostora za potnike (zaradi višje postavljenih sedežev in posledično bolj zravnanega sedenja, nekaj večji bo tudi prtljažnik). S Seatom Arono se v skupini Volkswagen začenja velika ofenziva majhnih križancev – še letos bo namreč predstavljen Volkswagnov Aronin brat, T-Cross. Oba bodo izdelovali v Španiji, pri obeh pa bo kupec imel na voljo široko izbiro bencinskih eno- ali 1,5-litrskih ter dizelskih 1,4-litrskih motorjev. (TP)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri