Renault Megane R.S. Trophy navdušil na Racelandu

Renaulta Megana R.S. Trophyja, ki so jih naredili le 500, smo zapeljali na krško dirkališče Raceland. Ne boste verjeli, s serijskimi gumami se je uvrstil med BMW-ja M3 in Mitsubishija Lancerja EVO IX!

30. 8. 2011

Rubriko Čas na Racelandu imamo vsi radi, še najbolj pa novinarji Avto magazina. To je izvrsten izgovor, da lahko vsak športni avtomobil preskusimo 'na polno' v razmeroma varnem okolju, kar lahko poimenujemo samo dirkališče. Renaulta Megana R.S. z oznako Cup smo že imeli, zanimalo pa nas je, ali je dodelana različica Trophy lahko še uspešnejša.

Po treh hitrih krogih smo bili presenečeni. Ne samo, da smo bili s Trophyjem okrog 8 desetink hitrejši, pač pa smo se s strupenim Meganom uvrstili med elitno družbo M3-ja in Lancerja EVO IX. Pred njim je bil le prednjegnani bolid, natančneje osiromašeni R26.R s poldirkalnimi gumami.

No, da nam hudiček res ne da miru, smo ga obuli še v dirkalne gume. Ne boste verjeli, čas kroga je znašel pičlih .... Ah, tako hitro pa ne bo šlo, 8. septembra treba bo kupiti Avto magazin, kjer bodo objavljeni vsi dosežki v obsežni fotoreportaži. (AM)

FOTO: Saša Kapetanovič

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri