Renault Twingo v leto 2019 'le' občutno posodobljen

22. 1. 2019 | Jure Šujica
Deli

Poleg prevetritve zunanjosti, notranjosti in motorne ponudbe bo prenovljeni Twingo deležen tudi varnostnih posodobitev v obliki sistema za preprečevanje nenamerne menjave voznih pasov in sistema za pomoč pri speljevanju v klanec.

Renault Twingo je brez dvoma eden izmed največjih uspehov francoske znamke v zadnjih dveh desetletjih in pol. Prva generacija se je na trgu obdržala skoraj dve desetletji, tudi po tem, ko je na trg zapeljala nekoliko manj opazna druga generacija. Z zadnjo, ki je leta 2014 prinesla dodaten par vrat in v zadek vozila prestavljen motor, pa je Twingo znova postal posebnež na cestah. Tudi zato je povsem razumljivo, zakaj bo v osnovi na cesti vsaj še nekaj časa ostal v bolj kot ne nespremenjeni podobi.

Enaka ostaja le osnova, in čeprav prenovljeni Twingo na prvi pogled ostaja nespremenjen, je dobil kar nekaj oblikovnih sprememb zunanjosti. Tako kot vsi novi in prihajajoči Renaultovi modeli tudi Twingo sledi trendu v obliki črke C oblikovanih dnevnih luči, ki pa so 'zajete' v sklop glavnih žarometov. Nov je seveda še sprednji odbijač, pa tudi zadek je prejel nekaj sprememb v obliki novih luči. Spremembe so sicer na prvi pogled neopazne in tako bo še najbolj v oko padla nova rumena barva, ki s prenovo prihaja v ponudbo.

Obogatena ponudba atmosferskih motorjev

Precej bolj je opazna spremenjena notranjost. Če je Twingo do zdaj še vedno uporabljal klasičen radijski sprejemnik (sicer povezljiv z mobilnim telefonom), dobiva s prenovo modern infozabavni sistem Easy Link. Osnovo tega bo predstavljal sedempalčni, na dotik občutljiv zaslon, ki pa bo na voljo le v najvišjem paketu opreme. Preko aplikacije R&Go bo sostem omogočal povezovanje s pametnimi mobilniki, opravljal pa bo tudi vlogo potovalnega računalnika. Sicer pa bo za pestrost v notranjosti skrbela dvobarvna plastika, kjer bodo osnovno sivo dopolnjevali dodatki v črni, rdeči ali rumeni barvi.

Nekoliko dopolnjena je s prenovo tudi motorna ponudba. Ta bo še naprej sestavljena izključno iz (treh) bencinskih motorjev, dveh litrskih trivaljnikov in 0,9-litrskega trivaljnika, podprtega s turbo puhalom. Najmočnejši ostaja 0,9-litrski motor z oznako TCe 95, ki bo po novem na voljo s samodejnim menjalnikom EDC. Največjo novost predstavlja močnejši izmed obeh atmosferskih motorjev z oznako SCe 75 in močjo 75 'konjev' oziroma 54 kilovatov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja