Renaultove kitajske investicije

21. 1. 2015
Deli
Renaultove kitajske investicije

Renault s prodajo na Kitajskem ni zadovoljen, zato bodo vlagali v lokalno proizvodnjo.

Kljub prodaji, ki raste, pri Renaultu menijo, da ta raste prepočasi in da za nekaterimi konkurenti zaostajajo preveč. Lani je Renault na Kitajskem prodal 34 tisoč vozil, nekateri konkurenti pa ji prodajo tudi 20-krat več. Zato so se povezali s kitajsko znamko Dongfeng Motor in že naslednje leto bodo na trg poslali lokalno izdelanega križanca, v tovarni v Wuhanu pa bodo lahko na začetku izdelovali 100 tisoč vozil letno, a nameravajo svoje kitajske proizvodne kapacitete povečati na vsaj pol milijona vozil letno. Carlos Ghosn, direktor Renault-Nissana pravi, da bi lahko Renault letno prodal okoli 800 tisoč vozil in da bi moral biti njihov tržni delež okoli 6 odstotkov.

Trenutno najbolje prodajani Renaultov model na Kitajskem je križanec Koleos.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"