Saga o predoru Šentvid se nadaljuje

6. 8. 2008
Deli
predor šentvid (foto: Saša Kapetanovič)
Saša Kapetanovič

V šentviškem predoru v Ljubljani je v noči na sredo spet odpadel del protipožarne zaščite. Tokrat je poškodoval avtomobil nemškega državljana, vendar pri tem na srečo nihče ni bil poškodovan. Dars je predorsko cev proti Primorski takoj zaprl, drugo cev pa zaradi zagotavljanja varnosti kmalu za tem. Promet z avtoceste je na vrhuncu turistične sezone tako ponovno preusmerjen na Celovško cesto v Ljubljani.

Kot je znano, je do prve tovrstne nesreče v predoru prišlo že takoj po slavnostnem odprtju 1. julija, ko je samo pet ur pozneje protipožarni omet odpadel s stare galerije, ki je del predora Šentvid. Takrat so predor zaprli, odstranili del protipožarnega ometa, ki naj bi bil nevaren, in ga prometu ponovno predali 6. julija. Predor so nato še nekajkrat zaprli zaradi varnostnih pregledov, SCT-jev angleški podizvajalec Ceramicoat, ki je naredil zaščito, pa je zagotavljal 10 let jamstva.

Uprava Darsa je od SCT-ja že zahtevala, da v celoti odstrani omet. SCT, od katerega minister za promet Radovan Žerjav pričakuje jasne odgovore, kako naprej, je z deli že začel, končana naj bi bila v 14 dneh.

Nekajkratna podražitev . .

Avtocestni odsek Šentvid — Koseze je del avtoceste A2 in povezuje gorenjsko avtocesto in cestni obroč okoli Ljubljane. Največji objekt na tem odseku je dvocevni predor Šentvid v dolžini 1033 m (leva cev) in 1060 m (desna cev). Predor so gradili štiri leta, njegova vrednost pa se je od začetka gradnje skoraj potrojila, iz 50 na 135 milijonov evrov. Promet skozi predor poteka po dveh voznih pasovih, tretji pas pa bo namenjen za izvoz na Celovško cesto. Priključki na Celovško cesto bodo dokončani pozneje, predvidoma v roku enega leta.

Foto: Saša Kapetanovič

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja