Same petice na zadnjih preizkusnih trkih

Tokrat so bili na sporedu tri kombilimuzine in štirje športni terenci.

Same petice na zadnjih preizkusnih trkih (foto: Auro NCAP) Auro NCAP
22. 5. 2019

V minulih dneh je organizacija Euro NCAP izvedla nove preizkusne trke, in če so še zadnji zajeli zgolj dva avtomobila, so tokrat pod drobnogled vzeli kar sedem povsem novih avtomobilskih modelov. Ob tem sta se pokazali dve razveseljujoči dejstvi. Ne glede na to, da se testi ves čas zaostrujejo, proizvajalci spremembam sledijo sočasno in tako še vedno dosegajo odlične ocene. Na drugi strani pa je pozitivno tudi to, da vsa najnovejša varnostna tehnologija najde prostor v manjših avtomobilih.

Najboljši primerek zadnje trditve je Volkswagen T-Cross. Najmanjši Volkswagnov križanec je namreč s 97 odstotki vseh možnih točk za varnost potnikov dosegel drugi najboljši rezultat (pred njega se je z dodatnim odstotkom na zadnjih testiranjih uvrstila le Mazda3) leta 2019, hkrati pa v nobeni izmed štirih kategorij ni prejel manj kot 80 odstotkov točk in tako za zdaj velja za najbolj varen avtomobil, preizkušen v letu 2019, hkrati pa za najbolj varen avtomobil v zgodovini evropskih preizkusnih trkov.

Vse več tehnologije serijsko

Poleg T-Crossa so se v zadnji seriji trkov na pregledu znašli še njegov koncernski brat Audi e-tron, že omenjena Mazda3, Lexus UX, Renault Clio pete generacije in kar dve Toyoti, nova generacija križanca Rav4 ter petvratna izvedba Corolle. Prav vsi japonski avtomobili so se skupaj s Cliom uvrstili tik pod vrh lestvice, nekoliko slabše pa se je zaradi relativno nizke ocene (71 oziroma 76 odstotkov) na področju zaščite pešcev ter asistenčnih tehnologij izkazal e-tron. Električni križanec je bil sicer opremljen z osnovnim paketom varnostne opreme.

»Opogumljajoče je videti, da so se prav vsi proizvajalci izkazali dobro, ne glede na razred, vrsto vozila ali pogon. Novi avtomobili že serijsko ponujajo vedno bolj napredno tehnologijo in sisteme, ki pred leti sploh še niso obstajali. Proizvajalci se morajo namreč odzivati na visoka pričakovanja kupcev, vseeno pa je vgrajevanje dodatnih varnostnih tehnologij včasih pogojeno s situacijo na trgu. Ne glede na to opažamo, da je vsa najmodernejša varnostna tehnologija že serijsko prisotna v najbolje prodajanih avtomobilih v Evropi,« je dejal Michiel van Ratingen.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri