Seat Leon: prenova – predvsem opreme; zdaj tudi v Sloveniji

2. 3. 2017
Deli

Seatov najpomembnejši model - glede deleža prodaje - je Leon, ta pa v sedanji izdaji šteje že nekaj več kot štiri leta. Oblikovno je sicer še povsem svež in Španci se tega zavedajo. Zato so se pri običajni osvežitvi ponudbe lotili predvsem opreme, posodobitev je pač bila potrebna že zato, ker se elektronska spreminja veliko hitreje kot motorna ali pločevina. O podrobnosti posegov na avtomobilu so lahko redni bralci Avto magazina vse izvedeli že v zadnji lanski številki. Zdaj pa je Leon naprodaj tudi na slovenskem trgu.

Novost, razkošje opreme Xcellence

Seat je ugotovil, da si veliko kupcev manj kot boj v 'športnost' usmerjeno opremo želi takšno, ki ponuja več udobja in žlahtnosti. Takšne želje bo po novem zadovoljevala opremska stopnja Xcellence, ki je tudi cenovno na isti ravni kot oprema FR, a nudi drugačno vsebino. Pri Leonu so njene najpomembnejše postavke tehnični paket (elektrokromatsko notranje vzvratno ogledalo, senzor za dež in svetlobo ter funkcija osvetlitve tudi po ugasnjenem in zaklenjenem avtu - 'comming home'), zatemnjena zadnja stekla, LED meglenke, zadnje luči ter osvetlitev notranjosti, sistem vstopa in zagona brez ključa, avdio sistem s 5-palčnim barvnim zaslonom na dotik in povezljivostjo, posebna prednja sedeža in oprema notranjosti.

Velja omeniti še dodatno opremsko razločljivost pri osnovni različici. Začetek na Leonovem ceniku pomeni oprema Loco, ki pa je vsebinsko povsem enaka kot oprema Reference. Da je Loco cenejša, je razlog v tem, da kupec pri njej ne dobi podaljšane garancije za štiri dodatna leta, kakršno imajo vsi ostali Leoni (osnovna garancija je dveletna).

Slovenski Seat ponuja tudi dodatni popust 1.500 evrov za vse, ki avtomobil kupijo na financiranje.

Dodatne motorne različice

Seat pri Leonu zdaj k dosedanjim že znanim motorjem dodaja še dve različici: nov je enolitrski bencinski trivaljnik TSI z oznako Ecomotive (zgolj s sedemstopenjskim menjalnikom DSG) z močjo 115 'konj', znan tudi že iz Atece. Druga novost je pri 1,6-litrskem turbodizlu. V močnejši različici zdaj ponujajo (ob 90 'konjski') še takšno z močjo 115 'konji'.

Cene skoraj nespremenjene

V primerjavi z dosedanjo ponudbo se cene niso veliko spremenile, Seatovci pa zagotavljajo, da je zdaj lahko kupec celo na boljšem zaradi nekaj več dodane opreme pri posameznih različicah. Najcenejša je sicer trivratna karoserijska različica SC, ki pa pri slovenskih kupcih že doslej ni naletela na omembe vredno povpraševanje. Leon SC 1,2 TS Loco  tako stane 13.299 evrov, petvratni z enako opremo pa 13.999 evrov, še 500 evrov več mora kupec odšteti za osnovni Leon ST (torej karavan). Petvratni Leon 1,2 TSI Reference stane 14.816 evrov, z bogatejšo opremo Style pa 17.332 evrov. Osnovni model Xcellence ali FR je tisti z motorno opremo 1,4 TSI (125 'konj') in je v obeh primerih na voljo za 19.254 evrov.

Turbodizelska motorna oprema je nekoliko dražja. Osnovni Leon 1,6 TDI (90 'konj') Reference stane 16.975 evrov, ta motorna oprema je možna zgolj z osnovno opremo, močnejši (115 'konj') z opremo Style stane 19.764 evrov.

Leon je na voljo še kot Cupra in Cupra ST ali pa kot Leon ST X-Perience. Cupra 2,0 TSI (300 'konj') z ročnim menjalnikom stane 31.541 evrov, X-Perience 1,8 TSI 4-Drive pa 29.709 evrov.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel