Singer z 10. obletnico v Monterey-ju

7. 8. 2019 | Jure Šujica
Deli

Kljub neugodnemu gospodarskemu stanju ob nastanku je podjetje našlo svojo tržno nišo in obstalo na trgu.

Predelave novih športnih avtomobilov in dvigovanje njihovega potenciala je nekaj, kar spremlja avtomobilsko industrijo že od nekdaj. Tudi predelovanje obstoječih športnikov in izdelovanje 'hot-rodov' je še posebno v Združenih državah Amerike že nekaj desetletij ustaljena praksa. Vseeno pa je Rob Dickinson, ko je leta 2009 predstavil svoj prvi izdelek odkril novo tržno nišo in 10. obletnica delovanja dokazuje, da za njegove stvaritve obstaja zanimanje.

Če vam ime Rob Dickinson ni takoj poznano, naj vam pomagamo: gre za ustanovitelja avtomobilske delavnice Singer, specializirane za tako imenovane 'retro modifikacije', konkretno za predelovanje Porschejev 911 generacije 964. Omenjene avtomobile v tej delavnici popolonoma razstavijo in jim nadenejo videz čisto prvih generacij, a hkrati iz motorja iztisnejo ves potencial, z uporabo sodobnih materialov, kot so titan, ogljikova vlakna in celo kevlar, pa poskrbijo še za nizko težo in čim boljšo lego na cesti.

Prav na prihajajočem avtomobilskem šovu v Monterey-ju pa bo kalifornijska delavnica iz Sun Valley-ja praznovala svojo 10. obletnico delovanja. V tem času pa so predelali že 150 vozil, pri čemer se njihova vrednost lahko povzpne tudi na okrog 400.000 evrov. Dva ducata izmed teh vozil se bo tako zbralo v Kaliforniji, kjer bodo proslavili okrogel jubilej podjetja, ki je postalo pravi sinonim za tovrstne predelave.

»Znamka Singer je nastala kot naša osebna filozofija, a smo hkrati resonirali in se povezali z nečem v 21. stoletju. Ponižni in hkrati samozavestni smo ob odkritju, kako veliko število ljudi razmišlja povsem enako kot avtomobilski navdušenci,« je dejal Rob Dickinson, ustanovitelj in direktor Singer Vehicle Design ob najavi praznovanja.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel