Škoda Fabia je dobila litrski turbobencinski trivaljnik

V skladu s Škodinimi smernicami nadomeščanja štirivaljnika 1,2 TSI s trivaljnikom 1,0 TSI je tega dobila tudi Fabia.

Škoda Fabia je dobila litrski turbobencinski trivaljnik (foto: Škoda) Škoda
2. 3. 2017

Trivaljnik bo na voljo z močmi 95 in 110 'konj', s čimer je celo nekoliko močnejši od štirivaljnika, navor pa se je s 175 njutonmetrov v štirivaljniku 1,2 TSI povečal na 200 njutonmetrov. To se je odrazilo tudi v 0,3 sekunde hitrejšem pospešku do 100 kilometrov na uro, ki pri močnejši petvratni Fabii znaša 10,6 sekunde.  Za dobrih šest odstotkov se je zmanjšala tudi poraba goriva, kar izhaja iz manjše teže trivaljnika z veliko aluminija in manj gibljivimi deli in bolj učinkovite oljne črpalke.

Hkrati z novim motorjem so Fabii nekoliko povečali tudi nabor pripomočkov za pomoč vozniku, razvedrilo in informiranje.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri