Škoda je izdelala milijontega športnega terenca

21. 8. 2018 | Jure Šujica
Deli

Razvoj križancev ostaja tudi ena izmed prioritet razvojne strategije do leta 2025.

Devet let, trije modeli (večino tega časa pa pravzaprav le eden) in milijon izdelanih vozil. To je statistika češke znamke Škoda, ki te dni beleži okrogel jubilej v danes izredno priljubljenem razredu križancev, v katerega je vstopila leta 2009 z modelom Yeti, danes pa velja za enega od najpomembnejših segmentov znamke. Jubilejni primerek je bil sicer model Karoq, izdelan v smaragdno zeleni barvi.

»Izdelati milijon športnih terencev je odličen dosežek! Trenutno pa smo sredi procesov, s katerimi bomo v prihodnje izpolnili povpraševanja po avtomobilih tega segmenta, ki je z dneva v dan večje. Kot primer naj navedem projekt širitve tovarne v Kvasinyju, ki bo postala osrednji center proizvodnje križancev. Na drugi strani pa naj dodam še podatek, da je Karoq edini model Škode, ki ga proizvajamo v dveh tovarnah,« je dejal Michael Oeljeklaus, vodja oddelka za produkcijo in logistiko pri Škodi.

A če je bil Yeti 'le' srednje uspešen pri iskanju kupcev – v osmih letih je Škoda prodala okoli 680.000 primerkov – sta Kodiaq in Karoq pri tem veliko bolj uspešna. Prvi, ki je na trgu od pomladi 2017, je namreč do julija letos našel že 215.700 kupcev, drugi pa v le slabem letu, torej od oktobra lani do julija letos, 87.800. Tretji model, Škoda Kamiq, ki je sicer na voljo le na kitajskem trgu, je v prvih nekaj mesecih let našla 12 tisoč kupcev.

 

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel