Škoda Kamiq doživel premiero, a le na Kitajskem

Z njim bo Škoda dopolnila ponudbo športnih terencev na najpomembnejšem trgu, na katerem namerava do leta 2020 skoraj podvojiti prodajo.

Škoda Kamiq doživel premiero, a le na Kitajskem (foto: Škoda) Škoda
23. 4. 2018

Kitajski trg postaja vedno bolj zanimiv tudi za evropske avtomobilske proizvajalce, saj se mu ti zadnjih nekaj let izdatno posvečajo. Nekateri izmed njih, predvsem tisti z nekoliko boljšim ugledom, kot sta Audi in Mercedes-Benz, sta za tamkajšnji trg celo pripravila ekskluzivne različice obstoječih modelov ali pa celo povsem samostojne modele avtomobilov. Njunemu zgledu zdaj sledi tudi Škoda, ki je za kitajski trg pripravila svoj povsem nov model, SUV z imenom Kamiq.

Škoda je svoj 'napad' na Kitajsko začela leta, že od leta 2010 pa je to tudi Škodin največji trg. Lani je tako podrla rekord v številu prodanih avtomobilov: 325.000. In ker so na kitajskem trgu tako kot Evropi zadnje čase vse bolj priljubljeni športni terenci, je bilo pričakovati, da se bo v ta razred uvrstil tudi novinec, ki pa ga zaradi majhnih dimenzij lahko uvrstimo v razred mestnih križancev. Novinec bo namreč v dolžino meril 4,39 metra, ob tem pa bo 1,78 metra širok in dobrega 1,59 metra visok. Pod pokrovom motorja se bo za zdaj skrival 1,5-litrski bencinski motor z močjo 81 kilovatov oziroma 110 'konjev'.

Na cesti že v naslednjih mesecih

V notranjosti Škoda kot največjo novost predstavlja nov informativno-zabavni sistem, ki bo s funkcijo zvočnega upravljanja proizvajalca iFlytek prilagojen posebej za kitajske kupce. Do njega bo mogoče dostopati prek dvignjenega zaslona z ločljivostjo 1280 x 760 slikovnih točk, sistem pa bo združljiv tudi s telefoni proizvajalca Apple.

Drugih podatkov o Kamiqu Škoda še ni razkrila in bo tako več znanega šele v naslednjih dneh, ko bo avtomobil doživel svojo premiero na avtomobilskem salonu Auto China 2018, ki se v Pekingu začenja v tem tednu. Ob boku modelov Karoq in Kodiaq ter ne nazadnje tudi karavanske Octavie namerava Škoda z njim še povečati svojo prisotnost na kitajskem trgu, kjer naj bi letna prodaja vozila do leta 2020 dosegla 600.000 vozil.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri