Škoda Karoq je novi Yeti. Cena v Sloveniji verjetno okoli 18 tisočakov

19. 5. 2017
Deli

4,38 metra dolžine, z naprednim infozabavnim sistemom in tudi s štirikolesnim pogonom. Yeti je dobil naslednika: Škoda Karoq.

Je bil Yeti preveč samosvoj?

Pri Škodi v drugem poskusu (prvi je bil seveda srednje uspešni Yeti) niso tvegali in so se oblikovno držali preizkušenega recepta, ki (kot dokazuje Kodiaq, ki mu je Karoq zelo podoben) deluje. Zato je novinec klasičen križanec in zato je dobil povsem novo ime. Kot bo pri Škodinih križancih poslej v navadi, se začne s K in konča s Q. 

Še eno skupna lastnost druži modela Kodiaq in Karoq: oba sta na voljo s štirikolesnim pogonom, kar pri mnogih konkurentih ne le, da ni samo po sebi umevno, kot je to pri Škodi: pri večini te opcije ni. 

4,3 metra dolgi Karoq (ki je tako opazno večji od Yetija, samo pri medosni razdalji za lepih 7 centimetrov) bo na voljo z dvema bencinskima motorjema (1,0 in 1,5 litra) in tremi dizli (1,6 in dve različici dvolitrske variante), z dvosklopčno avtomatiko pri vseh motorjih in kot zapisano, pri najmočnejšem dizlu tudi s štirikolesnim pogonom. 

Povezani v svet (in z vozilom)

Pri Škodi so se še posebej potrudili pri digitalizaciji avtomobila. Prav vsi infozabavni sistemi so odlično povezljivi s pametnimi mobilniki. Sistema Apple CarPlay in Android Auto (ki sta del sistema SmartLink+) sta pri osnovnem infozabavnem sistemu doplačljiva, pri ostalih pa serijska, poleg tega pa je moč s pomočjo aplikacije na mobilniku pregledovati stanje avtomobila in nadzirati nekatere funkcije.

Zadnje luči so vedno v tehniki LED (spredaj pa so LED luči na voljo za doplačilo), Karoq pa se lahko pohvali tudi s širokim naborom varnostne opreme, od samodejnega parkiranja do asistence za vožnjo v zastojih. Na voljo bo tudi s popolnoma digitalnimi in prilagodljivimi merilniki.

Zadaj so lahko (temu pri Škodi rečejo sitem VarioFlex) trije ločeni, vzdolžno pomični sedeži in prtljažnika je za vsaj 521 litrov (pri VarioFlex sedežih pa od 479 do 588 litrov).

Kako se Karoq obnese na cesti, bomo lahko zapisali po prvih prevoženih kilometrih v jeseni – na slovenske ceste pa prihaja konec leta. Kakšne bodo cene, še ni znano, a glede na to, da je pri nas osnovni Kodiaq za okoli 5 tisočakov cenejši kot v Nemčiji in da bo tam Karoq stal od okoli 21 tisočakov naprej, lahko sklepamo, da se bodo cene Karoqa pri nas začele nekje med 18 in 19 tisočaki.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja