Škoda Karoq Scout si želi na teren

31. 7. 2018 | Jure Šujica
Deli

Uradna predstavitev novinca bo na avtomobilskem salonu v Parizu. Stalen štirikolesni pogon serijsko.

Škodino serijo vozil Scout poznamo že vse od prihoda druge generacije Octavie na trg. Kot ime nakazuje, gre za skavte, ali bolje rečeno raziskovalce med Škodinimi avtomobili, kar pomeni, da so nekoliko bolje zaščiteni pred vplivi, vožnji po brezpotjih pa je prilagojeno tudi podvozje, kjer je pogon na vsa štiri kolesa. In glede na to, da sta bila s tovrstnim paketom do zdaj že opremljena Octavia ter Kodiaq, je bilo le še vprašanje časa, kdaj bo predelave deležen tudi Karoq.

Kodiaq Scout bo prepoznaven že na prvi pogled. Od bolj civilno naravnanih različic ga bo namreč ločeval kup zaščitnih plastičnih obrob na sprednjem in zadnjem delu vozila, kakor tudi na straneh, kjer bodo v plastiko odeti vsi robovi blatnikov in spodnji del vrat, za dodatno zaščito podvozja pa so mu pri Škodi namenili še aluminijasti plošči na sprednjem ter zadnjem odbijaču. Za večjo prepoznavnost bo avtomobil obut v 18 ali 19-palčna platišča, tako zunaj kot znotraj pa bodo terensko poreklo poudarjali številni napisi Scout.

Navzven robat, znotraj s kančkom prestiža

Za pogon bodo skrbeli trije motorji, dva dizla in en bencinski. Barve slednjih bo zastopal 1,5-litrski TSI motor s 150 'konji' (110 kilovati) moči, medtem ko bosta pri dizlih na voljo agregata s prostornino dveh litrov in močjo 150 oziroma 190 'konjev' (110-140 kilovatov). Močnejši dizel in bencinski motor bosta sicer že serijsko na voljo s sedemstopenjskim menjalnikom DSG, pri šibkejšem dizlu, kjer bo za prenos moči v osnovi skrbel šeststopenjski ročni menjalnik, pa bo ta na voljo za doplačilo. Vse izvedbe bodo medtem serijsko opremljene s štirikolesnim pogonom.

Nekoliko bolj razkošna bo tudi notranjost novica. Ta bo namreč serijsko opremljena z digitalno armaturno ploščo, za večjo stopnjo prestiža bodo poskrbeli usnjeno oblazinjenje z dodatki iz lesa na vratnih oblogah in aluminijaste stopalke za plin ter zavoro, informativno-razvedrilni sistem pa bo hkrati igral vlogo mobilne dostopne točke in tako potnikom omogočal neprestan dostop do spleta.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja