Škoda Karoq Sportline bo najmočnejši bencinsko gnani Karoq v ponudbi

Kupcem bo na voljo paket štirih motorjev, najmočnejši, dvolitrski TSI pa bo razpolagal s 190 'konji'.

Škoda Karoq Sportline bo najmočnejši bencinsko gnani Karoq v ponudbi (foto: Škoda) Škoda
2. 8. 2018

Pri Škodi imajo zadnje čase poplavo novih avtomobilov. No, ne gre ravno za čisto nove modele, ampak posebne izpeljanke že uveljavljenih modelov. Po četrtkovi predstavitvi Škode Kodiaqa Laurin&Klement ter torkove terensko naravnane izvedbe modela Karoq Scout se ta zdaj predstavlja še v nekoliko bolj športni, cestno naravnani izvedbi s pri Škodi lani uveljavljenim paketom opreme Sportline.

Da gre za nekoliko bolj športno naravnan avtomobil, govori že ponudba motorjev. Ta je namreč omejena na štiri pogonske agregate, dva bencinska in dva dizelska, pri čemer pa je prav Sportline edina izvedba Karoqa, ki ponuja dvolitrsko različico bencinskega TSI motorja z močjo 190 'konjev (110 kilovatov). Poleg tega bo bencinske barve zastopal še 1,5-litrski TSI motor z močjo 150 'konjev' (110 kilovatov), enako količino moči kot oba bencinska motorja pa bosta ponujala oba dvolitrska motorja. Pri obeh močnejših motorjih bosta štirikolesni pogon in avtomatski sedemstopenjski menjalnik serijska, pri šibkejših pa na voljo za doplačilo.

Športen značaj avtomobila se bo navzven kazal v spremenjenih odbijačih in spodnjih robovih vrat, ki bodo obarvani v barvo karoserije, za večjo dinamiko pa bodo skrbeli vsaj 18-palčna platišča in zatemnjena stekla ter strešni nosilci. Črna je bila sicer barva izbire tudi v notranjosti, ki jo obdajajo usnje s srebrno obrobo, dodatki iz imitacije ogljikovih vlaken ter ambientalna LED-osvetlitev. Ob doplačilu bo mogoče naročiti digitalni zaslon za prikaz hitrosti in drugih podatkov, pri čemer so pri Škodi posebej za serijo Sportline razvili dodatno peto možnost prikaza, ki vozniku ponuja podatek o motornih vrtljajih in hitrosti vozila na sredini zaslona.

Z zgoraj omenjenim Karoq Scoutom pa si Karoq Sportline deli še nekaj. Oba avtomobila bosta namreč svoj debi v javnosti doživela na avtomobilskem salonu oktobra v Parizu, ko bodo najverjetneje znane tudi njune maloprodajne cene.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri