Video: Škoda Kodiaq RS najhitrejši sedemsedežnik na Nürburgringu

14. 6. 2018 | Jure Šujica
Deli

S časom slabih devet minut in pol je sicer za Škodo Octavio zaostal za eno minuto in devet sekund.

Postavljanje rekordov na Nürburgringu je vprašanje prestiža in časti. A absolutni rekorder je lahko le eden in tega se dobro zavedajo tudi pri Škodi. Čehom je bilo pred obiskom slavnega dirkališča v Nemčiji jasno, da njihov veliki športni terenec nima najmanjših možnosti, da prevzame rekord proge iz rok koncernskega brata, Porscheja 911 GT2 RS. Kljub temu pa Škoda domov ni odšla praznih rok, saj je odnesla naslov najhitrejšega avtomobila s sedmimi sedeži.

Kot smo poročali pred dvema dnevoma, se je Škoda že nekaj mesecev pred uradno predstavitvijo odločila predstaviti nov dodatek v ponudbi športnih vozil z oznako RS, Kodiaqa vRS. Ta bo družbo delala Octavii RS, za njeno predčasno predstavitev pa so si izbrali slavno nemško dirkališče Nürburgring. Po neuradnih podatkih je Octavia RS z omenjeno progo pred časom opravila v času 8 minut in 20 sekund. Da bi Kodiaq dosegel kar najboljši čas, se je za njegov volan usedla Sabine Schmitz, nekdanja voznica 'Ring taksija' na omenjenem dirkališču, sicer pa tudi zmagovalka 24-urne dirke na omenjenem dirkališču leta 1996. Po lastnih besedah naj bi na omenjeni progi opravila že več kot 30.000 krogov.

Špekulacije potrjene

Schmitzeva je s progo opravila v 9 minutah in 29 sekundah, kar je sicer precej slabše v primerjavi z Octavio, a po besedah Škode še vedno najhitreje med vsemi velikimi SUV-i. Po opravljeni preizkušnji je bila nad avtomobilom vidno navdušena. »Kodiaq vRS je na stezi izjemno zabaven avtomobil. Škoda je z njim izkoristila celoten potencial velikega SUV-a. Predstavljam si, da bom v prihodnosti Kodiaqa vRS na Nürburgringu videvala še velikokrat.«

Sicer pa so pri Škodi ob razkritju časa potrdili tudi nekatere špekulacije, povezane s tehniko Kodiaqa vRS. Avtomobil bo tako po pričakovanjih poganjal dvolitrski BiTDI motor z 239 'konji' (176 kilovati), ki naj bi večino navora omogočal že pri nizkih vrtljajih. Za večjo stabilnost na cesti bosta skrbela nastavljivo podvozje in progresivni krmilni sistem, avtomobil pa bo opremljen tudi s stalnim štirikolesnim pogonom. Vse podrobnosti o avtomobilu naj bi bile razkrite na letošnjem pariškem avtomobilskem salonu, ki se začne na začetku oktobra.