Škoda Vision S s hibridnim pogonom

Škoda je razkrila podrobnosti o pogonskem sklopu študije Vision S, ki bo priključno hibridni.

Škoda Vision S s hibridnim pogonom (foto: Škoda) Škoda
18. 2. 2016

S sistemsko močjo 225 'konj' bo križancu omogočal pospeške v 7,4 sekunde do 100 kilometrov na uro in največjo hitrost skoraj 200 kilometrov na uro. Kljub solidnim zmogljivostim se poraba goriva giblje pri 1,9 litra na sto kilometrov, izpusti pa ne presegajo 45 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Osnovo priključno hibridnega pogona tvori 1,4-litrski turbobencinski motor TSI z močjo 115 kilovatov in navorom 250 njutonmetrov, ki sodeluje z elektromotorjem, ki v sistem prispeva 40 kilovatov moči in 22 njutonmetrov navora, moč obeh pa se preko 6-stopenjskega menjalnika DSG prenaša na prednji kolesi. Avtomobil ima še en elektromotor, ki z močjo 85 kilovatov in navorom 270 njutonmetrov poganja zadnji kolesi, deluje pa neodvisno od prednjega pogonskega sklopa in s tem tvori nekakšen "pametni" štirikolesni pogon brez potrebe po mehanski povezavi obeh prem. Voznik Škode Vision S se lahko odloča med več načini vožnje, ki segajo od popolnoma električne vožnje do načina za polnjenje baterije s kapaciteto 12,4 kWh, ki je vgrajena pred zadnjo premo.

Pri Škodi so se odzvali tudi na naraščanje števila informacij, ki jih sprejemajo potniki in na njihovo željo, da bi bili povsod povezani, zato so notranjost izdatno opremili z zasloni in zagotovili vrsti vmesnikov za povezavo mobilnih naprav z avtomobilskim info-zabavnostnim sistemom.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri