29 domačih posadk, Humar s Fabio S2000

Na avstrijskem reliju Lavanttal, ki se bo dogajal 8. in 9. aprila v bližini Wolfsberga, bo nastopilo tudi 29 domačih posadk. Po Targetovi kuhinji v zadnji minuti Aleks Humar s Fabio S2000, Uroš Petrič s C2 R2 Maxom.

23. 3. 2011

Če ste si pred časom prebrali napoved letošnje domače sezone v reliju (na naši spletni strani je bila objavljena 14.2.), potem je prišlo do določenih sprememb. Za večino teh novosti je kriva ekipa Target Motorsport, ki je v slogu 'preko trupel' prodala čisto novega Citroena DS3 R3T, s katerim bi moral nastopati Uroš Petrič, in prav nič uglajeno Tomažu Kaučiču izmaknila najprej že vplačani dirkalnik Škodo Fabio S2000 (na Poljskem so že imeli predplačilo ali po domače avans), nato pa še sponzorja (Porsche Slovenija). Seveda Humarju iz dna srca želimo najnovejši dirkalnik, ki še bolj poudaril njegov vozniški talent, toda cena teh zadnjeminutnih aktivnosti je bila visoka. S to 'rošado' so onemogočili Kaučiča, ki bi skupaj z Rokom Turkom (Peugeot 207 S2000) in Darkom Peljhanom (Mitsubishi Lancer EVO X) prav gotovo krojil vrhove skupnih razvrstitev na posameznih relijih, predvsem pa stimuliral Humarja, da bi moral iz tehnike izvleči 110 odstotkov. Tako pa je velika verjetnost, da bo državno prvenstvo v reliju podobno kot lani, ko je Humar slavil na vseh dirkah, dolgočasno. Humar in vrhunska Škoda Fabia S2000 sta verjetno prevelik zalogaj za tekmece, vsaj če ne bo težav s tehniko ali prebitimi gumami, in dolgčas verjetno ni v interesu niti Targetu.

Med oškodovance tega komolčarstva prav gotovo spada tudi Uroš Petrič, ki bo namesto najnovejšega Citroena DS3 R3T preganjal preverjenega C2 R2 Maxa. Načeloma ni nič narobe, če Target naredi dirkalnik in ga nato kot vročo žemljo proda tik pred sezono, če le ne bi prej poslali kar nekaj tiskovnih sporočil, poudarjajoč najnovejši dirkalnik in Petričevo ambiciozen načrt nastopanja na izbranih dirkah evropskega prvenstva. Na srečo ima Petrič doma še zanesljivega Citroena C2 R2 Max in dovolj dobro finančno ozadje, da bo sezono odpeljal z nadomestnim dirkalnikom. Toda pojavlja se vprašanje, ali Targetovim tiskovnim sporočilom sploh lahko še verjamemo, vsekakor pa jim svetujemo, da si omislijo tiskovnega predstavnika ali pa vsaj nekoga, ki bo novinarjem dvigoval telefon. Da o razočaranju, ko so Citroen Slovenijo pustili na cedilu, sploh ne govorimo. Pa imamo še enega sponzorja manj za domače dirkanje.

Veseli smo lahko povratka nekdanjega prvaka Boštjana Logarja s Peugeotom 206 R3, pa tudi nastopa Asje Zupanc, ki se za razliko od njenega 'delodajalca' Hermanna Gassnerja (Mitsubishi Lancer EVO X) ni prijavila v pokal Mitropa.  Izgleda, da lanski naslov podprvaka v tem pokalu le ne bo branila.  Yugov je le šest, prvak v diviziji I Matej Oblak pa bo – zanimivo – preganjal 1,4-litrskega Renaulta Clia. Več pa na    http://www2.bprallye.at/2011/nennliste.html  (AM)

FOTO: Saša Kapetanovič

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri