Bo štirikolesni pogon prihodnost Le Mansa?

Poglejte si fotografijo in povejte, kakšna je razlika med dirkalnikoma.

15. 3. 2012

Pretežko? Audi R18 Ultra je dirkalnik, s katerim bodo pri Audiju nastopali na najbolj znani vztrajnostni dirki Le Mans. Razlike od lanskega zmagovalnega R18 niso velike, prej drobne dodelave oziroma fine tuning. Turbodizelski 3,7-litrski V6 TDI z okoli 375 kW (510 KM) ostaja, prav tako zadnji pogon in lahka konstrukcija iz ogljikovih vlaken.

Z dirkalnikom Audi R18 e-tron Quattro so šli še korak dlje. Zmagovalni prototip je dobil še … štirikolesni pogon! Pogon na vsa štiri kolesa je posledica vgrajenega elektromotorja, ki se polni prek litij-ionske baterije, ta pa prek kinetične energije pri zaviranju. Pridobljena energija se nato uporabi pri pospeševanju prednjih koles in tako dobimo štirikolesno gnani prototip, ki bo mogoče oral ledino na vztrajnostnih krožnih dirkah, kot jo je leta 1981 legendarni Audi Quattro v reliju.

Na dirki 24 ur Le Mansa bodo nastopali z dvema 'klasičnima' R18 Ultra (Bernhard/Dumas/Duval in Bonanomi/Jarvis/Rockenfeller) in dvema R18 e-tron Quattro (Fassler/Lotterer/Treluyer in Capello/Kristensen/McNish). (AM)


FOTO: Audi

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri