Gorske dirke: Prek in Trani že prvaka

17. 9. 2012
Deli

Čeprav sta v Buzetu slavila Partik Zajelsnik (prototip Norma M20F) in Milan Bubnič (Lancia Delta HF Integrale), pa sta bila verjetno najbolj vesela Aleš Prek (Porsche 911 GT3) in Daniene Trani (Citroen AX 1.4 GTI). Prvi je namreč dirko pred koncem že prvak v skupnem seštevku državnega prvenstva v gorskih dirkah, drugi pa je bil letos neulovljiv v diviziji I.

Kot je bil daleč najhitrejši Italijan Simone Faggioli (prototip Osella FA 30), ki je tako na letošnji zadnji dirki za evropsko dirko le še potrdil svojo prevlado na stari celini, pa je bil med našimi dirkači daleč najhitrejši Patrik Zajelsnik. Na cilju se je povzpel na odlično četrto mesto v skupnem seštevku, sedmo je nato zasedel Marjan Smrdelj (Lola F3000), šestnajsto pa starejši Patrikov brat Alexander (Norma M20F), ki prav tako nastopa za velenjski V-Racing.

Takoj za dirkači v prototipih in formulah so se uvrščali že naši najboljši vozniki v 'klasičnih' dirkalnikih, čeprav od klasičnega v njihovih dirkalnikih ni ostalo kaj dosti. Po dirki v Ilirski Bitrici je znova zmagal Milan Bubnič, takoj za njim pa se je uvrstil sedaj že lanski evropski prvak v kategoriji I Aleš Prek. Žezlo najboljšega v Evropi je moral predati Srbu Dušanu Borkoviču. Odličen tretji je bil Rado Raspet (MItsubishi Lancer EVO VIII), kateremu je še bolje kazalo na treningih, saj je bil hitrejši od vseh naših tekmecev. Tudi od Sandija Boha, ki je s svojim 'navitim' Mitsubishijem Lancerjem EVO VIII v drugi tekmovalni vožnji odstopil.

Zanimivo je, da se je v Buzetu potrdilo moje razmišljanje v blogu: da je bilo tam na startu več naših najboljših kot na naši najprestižnejši gorski dirki. Sedaj pa se verjetno naš organizator praska po glavi, zakaj tako. Glede na to, da so prijavnine na dirko enako visoke, saj je na vseh dirkah državnega prvenstva ista prijavnina ne glede na to, kje (v tujini) se dirka, za Hrvaško pa je treba še urediti ATA karnet, torej nižji stroški niso vzrok. Je slabši odziv na našo dirko konfiguracija proge, mogoče termin? Bi bilo (bo) na Gorjancih drugače, če bodo res prenesli dirko evropskega ranga na Dolenjsko?

V diviziji II je znova slavil Leon Vodopivec (Renault Clio Williams), ki je s tem v trenutnem seštevku državnega prvenstva v tej diviziji poskočil iz tretjega kar na prvo mesto. Ker sta mu za petami tako Slavko Zorman (Renault Clio Williams) kot tudi Alojz Udovč (Renault Clio R3), bo na zadnji dirki v Italiji še zelo vroče.

V diviziji I pa je Daniele Trani (Citroen AX 1.4 GTI) znova slavil in si podobno kot Aleš Prek dirko pred koncem že zagotovil naslov državnega prvaka. Letos je bil s svojim AX-om prehiter za vse tekmece, zato si lahko le želimo, da bo prihodnjo sezono napredoval v močnejšo skupino.

Čestitke Preku in Traniju za naslov prvaka tudi s strani uredništva Avto magazina. Se vidimo 14. oktobra v Čedadu?

Aljoša Mrak

FOTO: Uroš Modlic

REZULTATI