VIDEO: jeseni prihaja dirkalnik Renault Clio R3T za reli

25. 6. 2014
Deli

Če imate denar, se postavite v vrsto: prihaja nov dirkalnik Renault Clio R3T za reli. Septembra lahko že naročite Clio četrte generacije z 1,6-litrskim turbomotorjem, ki z dirkaškim bencinom zagotavlja 242 'konjev' in tovornjakarski navor (470 Nm pri 3.200 vrtljajih).

Nikar ne bodite razočarani, če se pri tehničnih podatkih hvalijo s skromnimi 225 'konji' (z neosvinčenim 98-oktanskim gorivom) oziroma 242 'konjev' (z dirkaško pijačo): važen je navor in tega je dovolj, da bo novi Clio dostojen tekmec Citroënu DS3 R3T.

Zaradi Clia, ki bo imel turbopuhalo znamke MHI, elektroniko Cosworth in šeststopenjski sekvenčni menjalnik Sadev, pri Citroënu že slabo spijo, saj pripravljajo dodelani DS3 R3T z oznako Max. Čeprav bi pogrešali glasna Clia R3 in Twinga R2 EVO (atmosferska motorja!), ki ga vozita slovenski prvak Aleks Humar in Revozov inženir Matej Grudnik, bi najnovejši dirkalnik iz Renaulta Sporta privoščili obema, ki že sedaj uspešno zastopata omenjeno francosko avtomobilsko znamko v našem avtomobilskem športu.

Za vse tehnične podatke novega dirkalnika poglejte spodnjo tabelo v angleškem jeziku. (AMr)

FOTO: Uroš Modlic 

Clio R3T

Original car         Clio R.S. 200 EDC

Chassis
Bodyshell            Steel monohull with welded rollbar
Front train          Pseudo Mc Pherson
Rear train            Rigid H rear axle with disconnectable and switchable antiroll bar
Suspensions      3 way Sachs shock absorber with hydraulic bump stops
Front brakes      One piece  PFC 4 pistons calipers
330 x 32 floating discs with Snap Ring system.
Air duct cooling system
Rear brakes       PFC 2 pistons calipers
274 x 11 floating discs with Snap Ring system.
Hand brake        Hydraulic

Engine
Position               Transversal
Type      M5MT 4 Cylinders 16 valves 1 618 cc
Turbo charger   MHI
Cooling Intercooler with water injection
Engine supply   Direct injection
Max power 102*             242 ch from 4 000 to 5 000 RPM
Max torque 102*            48 m.kg. at 3 200 tr/mn
Max power 98**             225 ch from 4 000 to 5 000 RPM
Max torque 98**            42 m.kg. at 3 200 tr/mn.
Max Rev              6 500 RPM
Electronic            Cosworth Electronic Management System

Gear Box
Type      Sadev ST 82-17
6 speed + R sequential
manual gear shift with Rear Gear Electric locker
ZF type differential with quick release system
Clutch   2 disc Sachs system

Various
FIA carbon and foam door panels
Front and rear polycarbonate windows
Onfloor pedal box

Tanks
Fuel       FT3 ATL 66 ltrs
FIA filler coupling
Water   Rigid 12 ltrs

Dimensions
Lenght  4 090 mm
Wide     1 945 mm
High       1 432 mm
Front track         1 550 mm
Rear track           2 585 mm
Wheel base       2 589 mm
FIA weight          1 080 kg

Wheels
Rims      Gravel 6 x 15 Et+ 42. Asphalt 7 x 17 Et+ 42
Tyres     Michelin PSR 19/63 - 17

* RST homologated race fuel
** Unleaded 98 fuel   

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja