Napoved reli DP: spet je živahno. Kaj bodo vozili Humar, Turk, Peljhan, Novak ...

Domači dirkači imajo novejše in boljše dirkalnike.

6. 4. 2017

Če je slovensko državno prvenstvo v reliju zadnjih nekaj let žal kazalo, da je domači trg v škripcih, pa letos naš svet relija dobesedno skupaj s podjetji oživlja. Zato ni nenavadno, da bo veliko dirkačev v sezoni 2017 sedelo v novejših oziroma boljših dirkalnikih!

Humar se odloča med Dvestoosmico in Adamom

Aktualni državni prvak Aleks Humar je Renaulta Clia R3T prodal v Francijo, trenutno pa ne ve, kateri dirkalnik razreda R2 bo primernejši: Peugeot 208 R2 ali Opel Adam R2. Njegov največji izzivalec bo znova Rok Turk, ki je napovedal, da bo eno ali celo dve dirki odpeljal kar z vrhunskim Peugeotom 208 T16 (alias R5), ki je s štirikolesnim pogonom, sekvenčnim menjalnikom in 1,6-litrskim turbomotorjem z okoli 280 'konji' želja marsikoga. Sicer pa bo nastopal s Peugeotom 208 R2, s katerim je že lani navdušil.

Med Idrijci bo verjetno 'mešal štrene' Darko Peljhan, ki je napovedal, da bo z Mitsubishijem Lancerjem EVO IX prav gotovo začel na reliju Vipavska dolina, nato pa bo videl, ali bo označeval slovenski asfalt ali bo raje nastopal na makadamu.

Novak gre v Italijo

Prav na spolzko podlago se je že preselil Aljoša Novak, saj bo DP v reliju zamenjal za makadamske italijanske relije, na katerih bo peljal s povsem novim Peljhanovim Lancerjem EVO IX. Tudi njegov brat Tim Novak bo nastopal večinoma v Nemčiji, saj bo z nemško sovoznico Liso Stengl (namesto Uroša Ocvirka, ki se bo posvetil družini) znova z Oplom Adamom Cup nastopal v nemškem pokalu ADAC Opel Rally Cup.

Prelomno sezono pričakuje tudi Grega Premrl, saj bo to zadnje leto v dirkalniku DS 3 R3T, upajmo samo, da bo nato napredoval. Potem pa je tu kar nekaj novosti v razredu R2: Marko Grossi je že na prvi letošnji hrvaški dirki v Kumrovcu dokazal, da bo hiter s Citroënom C2 R2, prav takega pa trenutno mrzlično išče Martin Mlinar, saj je dirkalnik divizije I že prodal. Jernej Fakin bo zagotovo nastopal na štirih relijih za DP s Peugeotom 208 R2, čeprav upa, da bo lahko nastopal kar na vseh! Dirkalnik 208 R2 je kupil tudi Denis Mravlje, ki je bil lani podprvak v pokalu Yugo, za podoben dirkalnik pa se je po prodaji Renaulta Clia R3 odločil tudi Igor Žbogar.

Če prištejemo zraven še voznike BMW-jev M3 (Zrinski, Zupančič, Agnič in po novem tudi Jaka Valant) ter divizijo 1, ki se je precej okrepila s hitrimi vozniki, se za zanimivost prvenstva ni treba bati. V dirkalniku MG ZR 105 bodo sedeli hitri Rok Jerkič (dirkalnik mu je kupil sponzor Silux), Boštjan Logar, Jan Mrak, Miha Pozvek, Janko Čebron in še kdo, povsem novo Škodo Felicio pa je kupil Martin Štucin, saj je lansko menda prodal aktualnemu prvaku v pokalu Yugo Saši Saksidi.

Dirkači komaj čakajo na prvi letošnji reli (razen nekaterih, ki so prodali prepozno oziroma še niso dobili primernega dirkalnika), saj pravijo, da bo v Ajdovščini noro. Če sklepamo po zimi, prav gotovo!

Foto: Uroš Modlic

Koledar slovenskih relijev za sezono 2017

1. 21.–22. april: Rally Vipavska dolina (CEZ Hist.)
2. 26.–27. maj: Rally Velenje (MRC)
3. 30. junij–1. julij: Rally Železniki (CEZ)
4. 25.–27. avgust*: Rally Friulli Venezia Giulia (Italija)
5. 8.–9. september: Rally Nova Gorica (ERT, MRC, HRV, CEZ Hist)
6. 29. sept.–1. oktober: Rally Croatia (Hrvaška)
7. 28.–29. oktober: Rally Idrija (CEZ)
*Še v fazi dogovarjanj in potrditev.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri