Slovenija OffRoad 2018 v znamenju blata, snega in dežja

12. 3. 2018 | Jure Šujica
Deli

Slabo vreme je preprečilo večjo udeležbo tako med dirkači kot tudi gledalci, udeleženci pa so lahko uživali v ogorčenem boju za zmago.

Tudi letošnje leto je drugi vikend v marcu zaznamovala zdaj že tradicionalna 15. preizkušnja, tekmovanje Slovenija OffRoad, ki je letos tretje leto zaporedoma pod okriljem podjetja Boltez potekalo v gramoznici Graben v bližini Radovljice. A če je lanska prireditev potekala v znamenju sonca in množičnega obiska, so letos dogajanje krojili sneg, nekoliko nižje temperature, dež in posledično obilica blata. Gledalcev ob progi je bilo zato bistveno manj, toliko bolj zanimivo pa je bilo na obeh preizkušnjah, tako na hitrostni kakor tudi na težavnostni, ki so se je sicer udeležile zgolj štiri posadke.

Slabo vreme je bilo morda nekoliko krivo tudi za manjšo udeležbo tujcev na dirki. Sicer smo videli posadke iz nekdanje skupne države in Avstrije, vseeno pa so na dirki dominirali domači dirkači. Skupno je bilo na startu dogodka, ki je štelo za pokalno tekmovanje Slovenija OffRoad, prijavljenih 67 posadk, zaradi težkih razmer pa je kar nekaj tekmovalcev – bodisi zaradi mehanskih okvar ali pa zaradi prezahtevnega terena – vožnjo zaključilo že v prvem delu tekmovanja. Pomenljiv je podatek, da je večina tekmovalcev kilometer dolgo progo prevozila v dveh ali več minutah, medtem ko so se lani rezultati gibali okrog minute.

Prva trojica razred zase

V drugi vožnji, ki se je začela po 13. uri, je nastopilo 30 najbolje uvrščenih po prvi vožnji. V tem času so dogajanje dodatno začinile padavine, ki so razmočile že načeto progo. Ta je bila v finalni preizkušnji usodna še za tri tekmovalce, med drugim za Tomislava Jukiča s Suzukijem Jimnyjem, sicer šestouvrščenim po prvi vožnji. Z odlično prvo vožnjo in solidnim drugim nastopom se je na letošnji hitrostni preizkušnji najbolje izkazal David Lesjak z Jeepom Grand Cherokeejem in skupnim časom  3:40,01. Drugo mesto je s Suzuki Vitaro osvojil Dejan Merčun, tretji pa je bil na koncu Matej Podgornik, ki je s Suzuki Vitaro postavil tudi najboljši čas druge vožnje.

Na že omenjeni težavnostni (Hard) preizkušnji, ki je trajala eno uro so letos nastopile štiri ekipe, proga pa je bila poleg blata še nekoliko bolj zanimiva tudi zaradi dodatnih ovir v obliki skladovnic lesa in drugih elementov. Na dirki sta nastopili dve slovenski posadki s Primožem Arčonom in Erikom Kristančičem (oba Suzuki Samurai) za volanom, barve severnih sosedov pa sta zastopala Florian Hinterlasnig in Patrick Schoefman. Oba sta nastopila s prototipi.

Končni rezultati v hitrostni preizkušnji:

  1. David Lesjak (Jeep Grand Cherokee): 3:40,01
  2. Dejan Merčun (Suzuki Vitara): 3:43,82
  3. Matej Podgornik (Suzuki Vitara): 3:46,23
  4. Primož Bevk (Suzuki Samurai): 3:57,65
  5. Brane Prezelj (Jeep 2500): 3,58,18
  6. Janez Marolt (Jeep Grand Cherokee): 4:01,12
  7. Jan Borut (Suzuki Vitara): 4:03,43
  8. Dimitrij Nusdorfer (Toyota Land Cruiser): 4:07,26
  9. David Druzovič (Suzuki Samurai): 4:08,19
  10. Dejan Ščuka (Suzuki Vitara): 4:10,14
  11. Žan Špacapan (Suzuki Samurai): 4:10,69
  12. Janez Gorjanc (Jeep Grand Cherokee) 4:13,02
  13. Žiga Zupan (Mitsubishi Pajero) 4:13,72
  14. Dino Sarjaš (Jeep Grand Cherokee) 4:13,82
  15. Nejc Poljanec (Suzuki Jimny) 4:14,20
  16. Nejc Šranc (Suzuki Vitara) 4:17,44
  17. Bojan Herič (Daihatsu Feroza) 4:21,39
  18. Boris Kos (Jeep Grand Cherokee) 4:22,69
  19. Lavrič Jure (Jeep Wrangler) 4:22,97
  20. Tadej Velikanje (Jeep Wrangler) 4:23,78
  21. Miran Korpar (Mitsubishi Pajero) 4:25,51
  22. Adem Dacić (Mitsubishi Pajero) 4:27,37
  23. Igor Ručman (Toyota Land Cruiser) 4:29,54
  24. Peter Lobe (Hyundai Galloper) 4:36,76
  25. Evgen Cener (Lada Niva) 4:39,76
  26. Franci Bučar (Toyota Land Cruiser) 4:45,47
  27. Kristjan Kaher (Jeep Grand Cherokee) 8:44,74
  28. Jožef Markoja (Jeep Grand Cherokee) odstop
  29. Tomislav Jukič (Suzuki Jimny) odstop
  30. Matej Fabčič (Suzuki Vitara) odstop

Končni rezultati v težavnostni preizkušnji:

  1. Primož Arčon (Suzuki Samurai)
  2. Erik Kristančič (Suzuki Samurai)
  3. Patrick Schoefmann (prototip)
  4. Florian Hinterlasnig (prototip)

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"