Peter Podlunšek na dirki nad dirkališčem EuroSpeedway prestavil v višjo prestavo in se domov vrača s 13. mestom!

5. 9. 2016
Deli

"Dirkaški vikend je bil zame precej težak, saj se je po dobrih petkovih treningih včeraj nad nas zgrnilo nekaj tehničnih težav. Vse smo rešili, kot smo tudi znatno izboljšali hitrost, česar smo se zares razveselili. Naše letalo je po trdem delu postalo konkurenčno in le še vprašanje časa je, ko bo ekipa Peter Podlunšek Racing poletela v zrak na meji sposobnosti letala in pilota." - Peter Podlunšek, Master pilot svetovnega prvenstva Red Bull Air Race

Zadnji tedni so bili za ekipo Peter Podlunšek Racing precej razgibani. Bilo je malo časa, ambicije ekipe, ki je hotela dirkalno letalo čim prej spraviti v zrak z novimi modifikacijami, pa velike. Navzdol obrnjeni zaključki kril, ki jih je slovenski as prvič preizkusil v Budimpešti, so se kljub nekonvencionalnemu pristopu izkazale za dobro odločitev, so bili le začetek.

V zadnjih treh tednih po vrnitvi iz Ascota je bil tako v izdelavi nov okrov motorja (angl. cowling), ki bi povečal njegove zmogljivosti in pilotu omogočil večjo hitrost. V Lausitzu se je Peter Podlunšek že po prvih treningih prepričal, da je ekipi uspelo - projekt je bil izjemno zahteven in je ekipi nakopal nešteto ur nočnega dela, a letalo je postalo presenetljivo hitro. Zamislite si, da ste se iz svojega civilnega avtomobila ravnokar presedli v dirkalnik in so vas njegovi pospeški kar malo presenetili - rabili boste nekaj časa, da se boste na dirkalnik povsem navadili!

"Naša dama je postala nevarno hitra," se je Petrovih časov razveselil tehnik ekipe Peter Podlunšek Racing Dax Wanless in začetniške tehnične težave pokomentiral z naslednjimi besedami: "Vsakič, ko naredimo modifikacije, letalo postane hitrejše, to pa za Petra, če nekoliko pretiravamo, pomeni, da se je usedel v nov dirkalnik, ki se ga mora znova naučiti leteti."

Cilj, da bi danes na dirki letel brez napak, se Petru ni čisto izšel, je pa dokazal, da je zmožen časov, s katerimi bi lahko posegel med osmerico. Že zjutraj je s taktikoma Boštjanom Dečmanom in Markom Travnerjem podrobno analiziral progo. Ugotovil, da ima še nekaj prostora pri vertikalnem obratu in da mogoče ne bi bilo narobe, če bi ubral nekoliko bolj konzervativno linijo, ki bi ga obvarovala napak. Žal so Petrovemu odličnemu neto času sodniki na koncu prišteli še dve sekundi časovnega pribitka, kar je za ekipo Peter Podlunšek Racing pomenilo končno 13. mesto.

Sicer je le nekaj minut pred napovedanim pričetkom dirke zopet začelo deževati - letos ni deževalo le tam, kjer smo dež pričakovali - v Angliji! Dirka je bila odložena za dobro uro, kar za pilote pomeni dodatno psihično obremenitev zaradi čakanja. Včeraj zvečer smo še mislili, da bo slovenski pilot startal v paru z Lambom, dokler niso sodniki po pregledu včerajšnjih posnetkov zaradi prekoračitve dovoljenih 2950 obratov na minuto diskvalificirali Šonke. Peter Podlunšek je tako šel na progo kot prvi pilot šeste dvojice in nasprotnik Halla. V naslednji krog so se prebili Dolderer, Hall, Goulian kot najhitrejši poraženec, Chambliss, Ivanoff, Arch, Šonka ter McLeod, v finale pa McLeod, Dolderer, Hall in Šonka. Na najvišjo stopničko je stopil Avstralec Hall, drugo mesto je zasedel Dolderer, tretji je bil McLeod. Čestitamo!

Peter Podlunšek se domov tokrat žal vrača brez točke, a z dobrim občutkom. Po vikendu, ki ga je zaznamovalo tudi nekaj tehničnih težav, je ekipa Peter Podlunšek končno zlezla na zeleno vejo - letalo Edge 540 V2, ki je tekom leta spremenilo tako zunanjost kot notranjost in ga bivši lastnik Muroya ne prepozna več, je končno postalo dovolj hitro, da bo pilot z njim v bližnji prihodnosti lahko posegel po najvišjih mestih.

Kot zanimivost: na dirkališču EuroSpeedway pa ni dirkal le pilot - na asfaltu se je z dirkalniki serije DTM pomeril tudi Petrov BMW M4, ki svojega ambasadorja ni razočaral.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"