Prihajata prva dirkalnika za reli razreda R5

Na belgijskem reliju Ypres, ki velja za evropsko prvenstvo in se bo dogajal od 27. do 29. junija, bomo imeli kar dva zanimiva nastopa izven konkurence. Kot predvoznika bosta namreč nastopila Thierry Neuville (Ford Fiesta R5) in Kris Meeke (Peugeot 208 T16), oba s povsem novima dirkalnikoma razreda R5.

13. 6. 2013

Govorimo seveda o Fordu Fiesti R5 in Peugeotu 208, ki bo kot poklon zgodovini imel pripisano oznako T16, prvi lastovici v razredu, ki naj bi v nacionalnih prvenstvih in sistemskih dirkah (evropsko prvenstvo) zamenjali odhajajoče dirkalnike S2000. Razlog za to, da bosta Neuville in Meeke nastopala zgolj kot predvoznika je v dejstvu, da dirkalnika še nista homologirana, zato z njima ne smejo nastopati v konkurenci. Fiesta bo od FIA dobila vse dokumente 1. julija.

Kot smo pri Avto magazinu že večkrat napisali, bo odhajajoče atmosferske dvolitrske dirkalnike zamenjal nov rod poskočnih štirikolesnikov, ki bodo imeli pasivni štirikolesni pogon, sekvenčne menjalnike in 1,6-litrske turbomotorje z okrog 300 'konji'. Največja prednost pred dirkalniki S2000 bo navor pri nižjih vrtljajih, za razliko od dirkalnikov WRC pa bodo bistveno cenejši pri vzdrževanju. Bi kupili? Govori se o ceni okrog 200 tisoč evrov ...

O kategoriji R5 zelo resno razmišljajo še pri Citroenu in Škodi. (AMr)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri