Reli: 100. Fiesta R5, R2 z litrskim motorjem!

M-Sport je na mednarodnem britanskem salonu s polnim imenom Autosport International Show predstavil dva dirkalnika: stoto Fiesto R5 v zlati barvi in Fiesto R2, ki ima pod motornim pokrovom litrski trivaljni motor Ecoboost.

10. 1. 2015

Da prav ste prebrali: v podjetju M-Sport, ki skrbi tudi za Fordove dirkalnike WRC v svetovnem prvenstvu, so naredili že stoto Fiesto R5, hkrati pa so v prenovljeno Fiesto R2 vgradili litrski turbomotor.

Fiesta R5 že pobira lovorike tako v posameznih državnih prvenstvih kot v sistemskih dirkah. Ne nazadnje je Poljak Kajetan Kajetanowicz s tem dirkalnikom pred kratkim zmagal na prvi letošnji dirki za evropsko prvenstvo. Z 1,6-litrskim turbomotorjem z okoli 280 'konji', pasivnim stalnim štirikolesnim pogonom in sekvenčnim menjalnikom je prav gotovo merilo v razredu R5, zato ne čudi, da so jih naredili že sto. Večino pa tudi prodali!

Zanimivo je, da so se v razredu R2 (prednji pogon, motorji prostornine do 1,6 litra) odločili, da v Fiesto dajo kar litrski trivaljni turbomotor z oznako Ecoboost. Čeprav se od starega 1,6-litrskega atmosferskega moč ni veliko spremenila, saj se govori o okoli 190 'konjih' (torej okrog 20 več), je nov bolj radodaren z navorom, predvsem pa je manjši in lažji. S Fiesto R2 bodo nastopali tudi v pokalu Drive DMack Fiesta Trophy, za katerega bo štelo 5 dirk svetovnega prvenstva (Portugalska, Poljska, Finska, nemčija in Španija). (AMr) 

    

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri