Reli Poreč: Zmaga Prodana v Peugeotu 208 R2

10. 11. 2014
Deli

Ob odsotnosti prvaka Aleksa Humarja, Roka Turka in napovedanega Darka Peljhana ter nerazpoloženemu Janiju Trčku je poreški reli zakoličil novega zmagovalca v slovenskem prvenstvu. Slavil je namreč Hrvat Viliam Prodan (ki je prijavljen v naše DP) s Peugeotom 208 R2 štajerske ekipe Oktan Šport, ki je prehitel hitrega Tima Novaka s Škodo Fabio R2 za 14,9 sekunde.

Ob odsotnosti naših najboljših voznikov smo videli lep boj v diviziji II, ki je bil tudi dovolj prestižen za vrh skupne razvrstitve relija. Tim Novak je dolgo časa vodil in se uspešno upiral favoriziranemu Prodanu, na koncu pa je Hrvat izkoristil prednost domačega terena in tudi novejši dirkalnik. Boljša od omenjenih sta bila le Hrvat Juraj Šebalj in Madžar Janos Szilagy, ki nastopa s hrvaško dirkaško licenco. Odličen tretji je bil Grega Premrl s Citroënom DS3 R3T.

Dirko so popestrili dirkači, ki jih ponavadi vidimo na gorskih dirkah. Daniele Trani je bil kar četrti v skupni razvrstitvi, Marko Grossi drugi v diviziji I, Denis Savič (MG ZR 105) pa na žalost ni videl ciljne zastavice. Odstop je zabeležil tudi povratnik Matija Koritnik (Renault Clio Williams) zaradi nesreče.

V diviziji I je sicer slavila dvojica Martin Mlinar-Miran Mlinar, vendar je kljub (neutemeljenemu) protestu največji nasmeh domov prinesla posadka Matjaž Mihevc-Ana Bobnar v Škodi Fabii 1.4 16V, saj sta postala prvaka v najšibkejši diviziji. Poleg odstopa zaradi odpovedi motorja Jana Mraka (MG ZR 105) je največ pozornosti požela huda nesreča Denisa Mrevljeta (povsem uničen Yugo, sovoznik na pregledu v bolnišnici) in smola Klavdije Senice (Fiat Panda), ki je reli končala z mavcem na desnem stopalu. Med dirkalniki Yugo je zmagala posadka Boštjan Gomizelj-Jordan Čuk, prvaka v pokalu pa sta kljub drugemu mestu postala Simon Mlinar-Rok Nartnik. (AMr)

FOTO: Uroš Modlic

REZULTATI
1. Šebalj-Klinc HRV Mitsubishi Lancer EVO IX 56:30,7
2. Szilagy-Csanyi HRV Mitsubishi Lancer EVO IX + 24,8
3. Prodan-Draženovič HRV Peugeot 208 R2 + 2:30,9
4. Novak-Ocvirk SLO Škoda Fabia R2 + 2:45,8
5. Premrl-Brešer SLO Citroën DS3 R3T + 2:59,4
6. Trani-Vošinek SLO Renault Clio RS + 3:54,1
7. Trček-Kacin SLO Mitsubishi Lancer EVO IX + 4:06,6
8. Zrinski-Štupar SLO BMW M3 + 4:35,4
9. Kodelja-Krota HRV Citroën C2 R2 + 5:04,9
10. Mlinar-Mlinar SLO MG ZR 105 + 7:05,4

DIVIZIJA I:
1. Mlinar-Mlinar SLO MG ZR 105 1.03:36,1
2. Grossi-Štrekelj SLO Citroën AX GTI + 1:08,4
3. Velkavrh-Gorenc SLO VW Polo 1.4 16V + 2:23,9

DIVIZIJA II:
1. Prodan-Draženovič HRV Peugeot 208 R2 59:01,6
2. Novak-Ocvirk SLO Škoda Fabia R2 + 14,9
3. Premrl-Brešer SLO Citroën DS3 R3T + 28,5

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja