WTCC: Macao - Šport - Avto Magazin

WTCC: Macao

"Oprostite za zamudo." . . Opravičilo je sicer Rossijevo, a na zadnjem dirkaškem koncu tedna sezone WTCC-ja bi ga lahko uporabil tudi novopečeni prvak Yvan Muller. Macao je znova postregel z edinstveno razburljivostjo.

24. 11. 2008

Francoz je bil že lani v zelo dobrem položaju, da osvoji naslov svetovnega prvaka, a je težave s Seatovim motorjem v Macau izkoristil lanski prvak Andy Priaulx (BMW). Letos se zgodba ni ponovila, Muller je s tretjim mestom na prvi dirki v Macau naslov osvojil že dirko pred koncem ter poskrbel, da je Seat pobral obe letošnji prvenstveni kroni.

Yvan je zasluženi prvak, saj je v 24 dirkah le dvakrat ostal brez točk, priboril pa si je tudi tri zmage, kar je uspelo le še Tarquiniju in Huffu. Zadnji letošnji dirki, ki sta potekali na izjemni ulični stezi v Macau, sta pripadli Chevroletu, Huff in Menu pa sta z zmagama na najboljši način pospremila modrega Lacettija v zasluženi dirkaški pokoj.

Prva dirka je bila manj razburljiva od druge, saj se je Menu s prvega startnega mesta odpeljal do zmage. Na letošnji 23. in 24. dirki ni manjkalo nesreč, ki so v Macau vedno stalnica, še posebej bogata z njimi pa je bila druga dirka, na kateri je šlo predvsem za preživetje.

Začelo se je s Coutom, ki je bil v ovinku Lisboa prehiter, pri trku pa je za seboj potegnil še Müllerja, ki se razbiti Hondi ni mogel umakniti. Druga Honda, za njenim volanom pa James Thompson, je takrat vodila in bila v vodstvu še dva kroga pred koncem, ko je Accord po preveč optimističnem napadu Farfusovega BMW-ja zadel v zid, Farfus pa je prevzel vodstvo. A ne za dolgo!

V zadnjem krogu je Brazilec izgubil prednje kolo, ki ga je nesrečno povozil Tarquini, v vodstvo in do zmage pa je napredoval Huff. Letošnja sezona je bila izjemna, saj so dirke osvajali tako Seati, BMW-ji, Chevroleti kot Honda, slast šampanjca na prvi stopnički pa je okusilo kar 14 dirkačev.

Letos je najbolj napredoval Rob Huff, ki je na koncu osvojil tretje mesto, prihodnje leto pa bo sedel v popolnoma novem Chevroletovem Cruzu, ki ga ekipa RML že testira. V primerjavi z Lacettijem je novi Cruze precej večji, stabilnejši v hitrejših ovinkih, njegova aerodinamika je boljša, dirkači pa sedijo še bližje tlom.

Bo moral Leon pri branjenju naslovov prihodnje leto računati nanj? Dirkače in ekipe zdaj čaka zimski premor, ki ga bodo nekateri primorani izkoristiti za iskanje novih sedežev (Coronel – njegova ekipa se poslavlja), prepričevanje proizvajalcev (verjetno je, da se bo N Technology razšel s Hondo in poslovil) in testiranja.

Rezultati prve dirke, 9 krogov:

1. Menu (Chevrolet), 2. Priaulx (BMW), 3. Muller (Seat), 4. Farfus (BMW), 5. Huff (Chevrolet), 6. Gene (Seat),

7. Tarquini (Seat), 8. Thompson (Honda) . .

Rezultati druge dirke, 9 krogov:

1. Huff (Chevrolet), 2. Muller (Seat), 3. Priaulx (BMW), 4. Rydell (Seat), 5. Zanardi (BMW), 6. Engstler (BMW),

7. Orido (Chevrolet), 8. Marsh (BMW) . .

Vrstni red voznikov:

1. Muller 114, 2. Tarquini 88, 3. Huff 87, 4. Priaulx 81, 5. Rydell 77, 6. Farfus 63, 7. Müller 60, 8. Gene 56, 9. Menu 54 . .

Vrstni red moštev:

1. Seat 326, 2. BMW 274, 3. Chevrolet 238, 4. Honda 60

Mitja Reven, foto: WTCC

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri