WTCC: Okajama

11. 11. 2008
Deli

Rickard Rydell je takole prehitel do tistega trenutka vodi­lnega na prvi japonski dirki v Okajami Jörga Müllerja in z zmago dodal pomemben kamenček v Seatov mozaik letošnjega prvenstva. Španci so že konstruktorski prvaki.

Seat je z uspehom na japonskih dirkah v Okajami zbral dovolj točk, da ga do konca prvenstva, ki se bo z zadnjima dirkama končalo ta mesec v Macau, ne more ujeti prav noben izdelovalec. Naslov med konstruktorji, ki so si ga Španci privozili predvsem s turbodizelskimi Leoni, pa ne bo edina letošnja lovorika za Seat, saj sta dve dirki pred koncem v igri za naslov prvaka med posamezniki le še Muller in Tarquini, oba Seatova dirkača.

Francoz je na Japonskem z drobnimi točkami spet povečal prednost pred Italijanom, ki je na startu prve dirke zapeljal s steze in si pokvaril konec tedna, na katerem ni zbral niti točke. Mullerjeva prednost kar 14 točk se zdi skoraj neulovljiva, a nepre­dvidljivi Macao lahko vedno obrne stvari na glavo. Nekaj pa je jasno: WTCC bo prvič dobil svetovnega prvaka, ki se ne bo pisal Priaulx in ne bo vozil BMW-ja.

Dirki na Japonskem sta potekali na mokri stezi, na najboljšem startnem položaju prve dirke pa je stal Farfusov BMW, ki pa je že kmalu po startu zašel v gnečo, zapeljal s steze in padel na 13. mesto. Do 11. kroga je nato vodil njegov moštveni kolega Müller, a ga je prehitel Seatov Rydell in zmagal. BMW je bil blizu zmage tudi na drugi dirki. Odlični Farfus, ki je vladal tako na treningih kot v kvalifikacijah, je blestel na drugi dirki, ko je v zadnjih krogih napadal vodilnega Coronela, a bencinski Leon letečega Nizozemca je bil širok za dva in Farfus kljub hitrejšemu dirka­lniku ni mogel mimo.

Kako tesen je bil obračun med Coronelom in Farfusom, priča ra­zlika na ciljni črti, ki je bila vsega 0, 9 sekunde. »Moja ogledalca so bila polna Augusta, « je po prvi zmagi v WTCC-ju dejal Coronel, ki je za drugo dirko, ki je potekala na sušeči se stezi, izbral gumi za suho stezo (spredaj) in dežni gumi (zadaj) ter na ta način zmanjšal težave s pregrevanjem gum, ki so jih imeli Seatovi dirkači.

Rezultati prve dirke, 14 krogov:

1. Rydell (Seat), 2. Müller (BMW), 3. Priaulx (BMW), 4. Huff (Chevrolet), 5. Monteiro (Seat), 6. Farfus (BMW), 7. Muller (Seat), 8. Coronel (Seat) …

Rezultati druge dirke, 14 krogov:

1. Coronell (Seat), 2. Farfus (BMW), 3. Hernandez (BMW), 4. Thompson (Honda), 5. Huff (Chevrolet), 6. Muller (Seat), 7. Monteiro (Seat), 8. Porteiro (BMW) …

Vrstni red voznikov:

1. Muller 100, 2. Tarquini 86, 3. Huff 73, 4. Rydell 72, 5. Priaulx 67, 6. Müller 60, 7. Farfus 58, 8. Gene 53, 9. Porteiro 51, 10. Larini 48 …

Vrstni red moštev:

1. Seat 304, 2. BMW 251, 3. Chevrolet 211, 4. Honda 55

Mitja Reven, foto: WTCC

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja