Za slovensko ekipo v Formuli Student odlična sezona, cilji so izpolnjeni

21. 8. 2019 | Jure Šujica
Deli

Z dirkalnikom Svarog so na dirki v Italiji osvojili drugo mesto, solidne uvrstitve pa so beležili tudi na drugih dirkališčih.

Aprila smo bili Avtomagazinovci priča predstavitvi že četrte tako imenovane Formule Student. Popolnoma električni dirkalnik je že drugi tovrstni dirkalnik (po dveh bencinskih), ki so jih izdelali študenti Fakultete za strojništvo in Fakultete za elektrotehniko. Šlo je za evolucijsko izvedbo prejšnjega dirkalnika, ki se je izkazal kot uspešen, kar je ekipo mladih fantov in deklet navdajalo z optimizmom. In kot se je izkazalo upravičeno.

Za študenti je namreč uspešno poletje in pet mednarodnih dirk,  na Nizozemskem, na Madžarskem, v Italiji, Avstriji in pa v Nemčiji, prav vsako dirko pa so zaključili vsaj med prvo polovico udeleženih ekip, ali pa še višje. Tako je na primer ekipa na dirki v Italiji osvojila odlično drugo mesto, s čimer so dosegli najboljšo uvrstitev katerekoli izmed  slovenskih ekip doslej, poleg tega pa so na najmočnejšem tekmovanju Formule Student na svetu v Nemčiji med 39 ekipami osvojili osmo mesto, zaradi česar ekipa z optimizmom zre v prihodnost.

S celotno sezono je ekipa po besedah Gašperja Grubarja izredno zadovoljna, saj so uspeli doseči oba zadana cilja: uvrstitev na oder zmagovalce in pa udeležba na dirki v Nemčiji. Prav Nemčija je namreč kot rečeno Meka celotne serije formule Student, tja pa vsako leto pridejo študenti univerz s precej večjim finančnim zaledjem in stažem v seriji, zaradi česar je bilo osmo mesto na tej dirki še toliko bolj pomembno.

Vsako leto nov dirkalnik

Čeprav je sezone konec, pa se ekipa že ozira v prihodnost. Jasno je namreč, da bodo v seriji nastopili tudi prihodnje leto, posledično pa bodo zato morali izdelati tudi nov dirkalnik. Pravilnik namreč dovoljuje, da posamezno vozilo na uradnih dirkah sme nastopati zgolj 365 dni od prvega nastopa. A če je bil letošnji dirkalnik evolucijska izpeljanka lanskoletnega, ne bo prihodnje leto nič drugače. Osnova bo tako po vsej verjetnosti ostala, se bo pa ekipa segmentom, za katere jim je letos zmanjkalo časa: sistem za pomoč pri speljevanju z mesta, navoru, poleg tega pa je želja znižati težo dirkalnika še za dodatnih 10-15 kilogramov. Ob tem jim bo v veliko pomoč ravno obstoječi dirkalnik, ki tako še ne bo šel v pokoj, saj bo služil primerjavi novih in starih rešitev.

V novi sezoni pa ne bo sledil le (pre)nov(ljeni) dirkalnik, pač pa bo pomlajena tudi ekipa študentov. Obstoječi kader tako že išče nove sodelavce, pri čemer pa si najbolj želijo študentov Univerze v Ljubljani, natančneje študente fakultet za strojništvo, informatiko, elektrotehniko in pa tudi ekonomijo.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja